-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vilket är ditt mest onödiga inköp?
6 inlägg • Sida 1 av 1
Vilket är ditt mest onödiga inköp?Kom igen nu tjejer!
Berätta, vad är det mest onödiga ni köpt till bebisen? Sånt ni inte använt eller bara meningslösa saker. Skulle va kul att veta så man vet vad man ska hålla sig undan Själv köpte jag 2 st sovpåsar på ikea. Dom går inte att använda, dom är på tok för varma.
Re: Vilket är ditt mest onödiga inköp?Mitt är nog på tok för mycket kläder i 50/56 ALLA 5 gånger jag varit gravid
Men det ser ju så himla gulligt ut när det är så pytte litet
Re: Vilket är ditt mest onödiga inköp?amningskudden! jag är för lång eller nått, fick ändå hålla upp kerstin, eller så har jag för små bröst. hon trillade ändå bara ner i "hålet". och ammade i en månad bara så den ligger å skräpar.
köpte plagg för att dom är söta, i fel storlek till årstiden osv, sånt tänkte man inte på! =)
Re: Vilket är ditt mest onödiga inköp?Inget faktiskt.
Jag är väl bra på det där med att förstå vad vi skulle använda och vad som skulle vara onödigt
Re: Vilket är ditt mest onödiga inköp?Har massa kortärmade bodysar och hur bra är det på vintern? Men det är såna som jag fått.
Små klänningar är söta, men dom åker ju upp hela tiden. Varför gör dom inte en body med en stor volang på så det ser ut som en klänning? Det hade varit mycket smidigare.
Re: Vilket är ditt mest onödiga inköp?Gotland:
Där har du en finfin affärsidé:P Varför inte designa och sälja till ett företag?
6 inlägg • Sida 1 av 1
|