-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vill ha hjälp med namn!!
6 inlägg • Sida 1 av 1
Vill ha hjälp med namn!!Hej!
Jag skulle vilja ha massa förslag på grekiska fina namn. Både till flicka och pojke. Och om ni har andra fina namn med så får ni gärna skriva dom med Så kom med massa förslag Mvh Veronica
Re: Vill ha hjälp med namn!!Hej,
Vår dotter fick ett grekisk namn; Niki Athena är oxå fint men min kusin har redan tagit det namnet. Lycka till ![]()
Re: Vill ha hjälp med namn!!Hittade denna lista på en sajt, m betyder manligt och f kvinnligt.
Vassilis (M) Jannis (M) Antonios (M) Thanassis (Athanassios) (M) Grigorios (M) Georgios (M) Anastios (M) Anastasia (F) Konstantin (M) Eleni (F) Petros (M) Pavlos (M) Maria (F) Anna (F) Stavros (M) Sofia (F) Pisti (F) Elpida (F) Agapi (F) Dimitrios (M) Dimitra (F) Michail, Gavril (M) Katerina (F) Andreas (M) Nikos, Nikolaos (M) Christos (M) Christina (F)
Re: Vill ha hjälp med namn!!Amalthea
Eirene Elena Hermione Melia Melissa Nike Theia Achielles Elias Leandros Nicolaos Timon Många av namnet är svåruttalade på grekiska känner jag du kan söka på den här sidan iaf : http://www.behindthename.com
Re: Vill ha hjälp med namn!!Vilka fina namn
Re: Vill ha hjälp med namn!!Vårt barn ska heta ett amerikanskt och det kommer och bli Hailey om det blir en flicka och Andy om det är en pojke
Mamma till Heiley (110123)
6 inlägg • Sida 1 av 1
|