-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vinterjacka
4 inlägg • Sida 1 av 1
VinterjackaHej!
Jag är i vecka 11 och har börjat fundera på vad jag ska ha för vinterjacka nu när det snart börjar bli kallt. Man vill ju kunna växa i den och inte lägga ner allt för mkt pengar på den eftersom man inte kommer använda den mer än en vinter. Är det någon som har några tips på något bra ställe där dom säljer vinterjackor till gravida som är till rimliga priser? Tacksam för svar /Frusen blivande mamma
Re: VinterjackaHej!
Sök på gravidjacka på Tradera. Där finns just nu 6 stycken: http://www.tradera.com/search/result.as ... ategory=-1 Lycka till!
Re: VinterjackaDet var iof förra vintern men jag köpte den i stlk 40 och när man spände ut gummibandet som går i rygg och sidor vart den så pass stor att jag kunde ha den hela graviditeten och jag vart "normal"stor. Jag har normalt stlk 38 men den sitter jätte bra ändå om man drar åt bandet så den kommer jag fortsätta använda
Re: VinterjackaJag tyckte det var smidigt att ha en stor jacka när jag hade sonen i bärsjäl.. För då kunde jag svepa om oss båda...
Så man KAN ha användning för en stor vinterjacka TVÅ vintrar Lycka till med era jack-köp
4 inlägg • Sida 1 av 1
|