23 år. Precis börjat försöka, 1 barnet. Någon och prata med?

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Re: 23 år. Precis börjat försöka, 1 barnet. Någon och prata

Inläggav romu » 04 feb 2016, 19:04

Hehe sant. Nä vi pallar inte mycket mer heller med det xD kommer inte fortsätta så^^
Jag vill gärna ha en lila vagn för jag tycker lila är assnyggt^^ så om det är tjej eller kille spelar ingen roll, vagnmässigt^^
Hehe nä man är nog inte jättesugen på att springa runt då.
Jadu! Tror du kan ringa precis när du vet o du ringer väl typ kvinnohälsan? Är inte så haj på det heller haha :D
Du har ingen kik eller ngt? Som du vill snacka på istället ^^
romu
Stammis

Inläggav Murmeldjuret » 04 feb 2016, 19:22

Haha nä men precis... Jag å karln planerar väl att försöka lite mer intensivt nu då jag enligt den där appen har ägglossning på fredag dvs i morgon.......om vi pallar =), Jag har, nu ska vi se, kik, whatsapp, telegram..... Det bra med telegram är att man kan lägga till varandra utan mobil nr =)
Murmeldjuret
Nykomling

Inläggav romu » 04 feb 2016, 19:25

Har du ägglossning imorgon måste ni ju köra på :D
Hehe okej aldrig hört talas om^^ vill du snacka på kik ? Du kan lägga till mig om du vill R0MU92. R0mu med en nolla^^
romu
Stammis

Inläggav Murmeldjuret » 04 feb 2016, 19:30

Ok la till dig där nu å skrev hej =) ja du, köra på å köra på han lär övertalas ibland å =)
Murmeldjuret
Nykomling

Inläggav VitaVillan » 22 maj 2016, 20:20

Hej! Får jag hänga på här? :)

24 år, första försöket till första barnet! Bor utanför Uppsala. Känns lite läskigt och just nu tänker jag bara att det säkert inte kommer gå.

BIM+8 idag, ingen mens och neg test imorse, så snart kommer väl mensen...
VitaVillan
Nykomling

Inläggav romu » 22 maj 2016, 20:23

VitaVillan skrev:Hej! Får jag hänga på här? :)

24 år, första försöket till första barnet! Bor utanför Uppsala. Känns lite läskigt och just nu tänker jag bara att det säkert inte kommer gå.

BIM+8 idag, ingen mens och neg test imorse, så snart kommer väl mensen...

Absolut! Jag skriver mest i bim maj 2016 gruppen eftersom bara en svarade här haha.
Men jag pratar gärna privat, typ på fb eller så också om du vill ^^

Oj bim +8?! Hållee tummarna att du bara är låghormonare! :)
romu
Stammis

Inläggav SofiiieH » 22 maj 2016, 21:26

Hej!
Hänger på här jag med :)
Är 22 år, tog ut sista Nuvaringen i mars 2016, ville sedan vänta ut en riktig mens efter "ring-mensen". Fick sista riktiga mensen på dag 27 (9 april), räknade ut att BIM skulle bli den 5 maj. Dock har ingen mens kommit sedan dess! Tagit flera tester som visat negativt. Så nu väntar jag nog mest på att mensen ska dyka upp igen. Så jobbigt att kroppen kan luras så mycket! :oops:
SofiiieH
Nykomling

Inläggav romu » 22 maj 2016, 21:40

SofiiieH skrev:Hej!
Hänger på här jag med :)
Är 22 år, tog ut sista Nuvaringen i mars 2016, ville sedan vänta ut en riktig mens efter "ring-mensen". Fick sista riktiga mensen på dag 27 (9 april), räknade ut att BIM skulle bli den 5 maj. Dock har ingen mens kommit sedan dess! Tagit flera tester som visat negativt. Så nu väntar jag nog mest på att mensen ska dyka upp igen. Så jobbigt att kroppen kan luras så mycket! :oops:

Hej :D
Ajdå! Vad träligt att det blivit så. Tyvärr kan det ju ta ett tag innan mensen och allt hoppar igång efter preventivmedel. Och eftersom det inte är så länge sen du tog ur den så kan det ju fortfarande vara lite knasigt :o men lika tråkigt är det för det!

Kul att ni skrev i "min" grupp haha :D
romu
Stammis

Inläggav SofiiieH » 22 maj 2016, 22:05

Ja, jag har ju läst lite om andra som haft nuvaring som jag, det är ju väldigt olika hur snabbt det kan komma igång igen!
Har haft lite olika preventivmedel sedan jag var 16, så har ju ingen aning om hur min kropp fungerar nu!

Kul att få ha några att bolla tankar med! :D
SofiiieH
Nykomling

Inläggav romu » 22 maj 2016, 22:16

SofiiieH skrev:Ja, jag har ju läst lite om andra som haft nuvaring som jag, det är ju väldigt olika hur snabbt det kan komma igång igen!
Har haft lite olika preventivmedel sedan jag var 16, så har ju ingen aning om hur min kropp fungerar nu!

Kul att få ha några att bolla tankar med! :D

Ja men så är det ju! Samma här, har inte heller haft en aning om hur lång menscykel och sånt jag har haha ^^
Ja verkligen! Själv hade jag äl förra fredagen så jag väntar på bim, vilket är beräknad 30/5.
Fick äntligen maximal fertilitet på äl test så vi har verkligen prickat in det den här gången. Så hoppas det tagit sig.
Har sen ett par dagar tillbaka haft hungerkänslor, huvudvärk, dålig i magen och sen igår haft en sorts brännande/svidande känsla i tjejmagen. Aldrig känt det förut :o så tiden går väldigt långsamt tills man får testa haha ^^
romu
Stammis

FöregåendeNästa

Återgå till Nykomling
Annons: