romu skrev:SofiiieH skrev:Ja, jag har ju läst lite om andra som haft nuvaring som jag, det är ju väldigt olika hur snabbt det kan komma igång igen!
Har haft lite olika preventivmedel sedan jag var 16, så har ju ingen aning om hur min kropp fungerar nu!
Kul att få ha några att bolla tankar med!
Ja men så är det ju! Samma här, har inte heller haft en aning om hur lång menscykel och sånt jag har haha ^^
Ja verkligen! Själv hade jag äl förra fredagen så jag väntar på bim, vilket är beräknad 30/5.
Fick äntligen maximal fertilitet på äl test så vi har verkligen prickat in det den här gången. Så hoppas det tagit sig.
Har sen ett par dagar tillbaka haft hungerkänslor, huvudvärk, dålig i magen och sen igår haft en sorts brännande/svidande känsla i tjejmagen. Aldrig känt det förutså tiden går väldigt långsamt tills man får testa haha ^^
Oj, vad spännande!

Jag tog flera äl-test förra månaden, fick starkare streck för varje dag, sen blev det svagare igen utan att ha fått ett positivt. Tror inte min äl har kommit igång än m.a.o. Nu känns det dessutom svårt att kolla äl då jag ff inte fått mens än, är ju på dag 45 i "cykeln" nu, hehe. Har haft lite mensvärk till och från, får även plötsliga ryckningar/ont i området där högra äggstocken sitter ibland.. knasigt! Samt har världens humörsvängningar. Oavsett vad så är det massor av hormoner som spökar!