Annons:

23 år. Precis börjat försöka, 1 barnet. Någon och prata med?

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Re: 23 år. Precis börjat försöka, 1 barnet. Någon och prata

Inläggav Bebisdags » 01 jun 2016, 02:31

Hej!
Jag skulle gärna vilja prata med någon, slutade ta mina p-piller för ca 3 månader sedan och vi försöker för fullt! Sambon min jobbar just nu (tills 2017) borta 5 veckor och hemma 5 veckor, så gissar på att det kommer ta sin lilla tid. Har inga barn sedan innan.
Fick mensen samt ägglossning direkt efter jag slutade med p-piller fastän jag gått på dem i mer än 7 år, så det är väl ett bra tecken? Någon som testat Vitex innan som vill berätta om era upplevelser, har nyligen börjat nämligen. Oj nu blev det mycket, hare fint!:)
Bebisdags
Stammis

BIM: 25

Inläggav romu » 01 jun 2016, 08:21

Bebisdags skrev:Hej!
Jag skulle gärna vilja prata med någon, slutade ta mina p-piller för ca 3 månader sedan och vi försöker för fullt! Sambon min jobbar just nu (tills 2017) borta 5 veckor och hemma 5 veckor, så gissar på att det kommer ta sin lilla tid. Har inga barn sedan innan.
Fick mensen samt ägglossning direkt efter jag slutade med p-piller fastän jag gått på dem i mer än 7 år, så det är väl ett bra tecken? Någon som testat Vitex innan som vill berätta om era upplevelser, har nyligen börjat nämligen. Oj nu blev det mycket, hare fint!:)

Hej! Pratar gärna(:
Oj! Jobbigt att han är borta så länge i taget.
Ja verkligen! Skönt att det hoppa igång med en gång för dig.
Vad är Vitex för något? Aldrig hört talas om^^
romu
Stammis

Inläggav Bebisdags » 01 jun 2016, 11:28

Hur går det för er?:)
Ja blir väldigt jobbigt men levt med det än så länge och inte så långt tid kvar innan han börjar jobba hemma.
Vitex är något jag hittat på gravidkollen, är med munkpeppar ska öka fertiliteten minska PMS osv. Får se hur det funkar. Har du tips på bra ÄL-tester? Har dem från Apoteket men gillar dem inte till 100%..
Bebisdags
Stammis

Inläggav romu » 01 jun 2016, 11:41

Bebisdags skrev:Hur går det för er?:)
Ja blir väldigt jobbigt men levt med det än så länge och inte så långt tid kvar innan han börjar jobba hemma.
Vitex är något jag hittat på gravidkollen, är med munkpeppar ska öka fertiliteten minska PMS osv. Får se hur det funkar. Har du tips på bra ÄL-tester? Har dem från Apoteket men gillar dem inte till 100%..

Jag har BIM på torsdag (tror jag), så får se hur det går. Testade neg igår /:
Jaha! Det ska jag kolla upp, jag äter bara folsyra!
Jag kör med clearblue digitala ältester, funkar bra, lätta och läsa! Kostar en del men spelar ingen roll för mig. (:
romu
Stammis

Inläggav Bebisdags » 01 jun 2016, 13:25

Ah, håller tummarna för dig! Var hos gynekologen för nån vecka sedan och det hon sa var " Du kommer nog inte få någon blödning", men dessvärre blev de så ändå.. Så ÄL snart igen så hållet tummarna då!:)

Ja gör det, brukar ta båda :)
Bebisdags
Stammis

Inläggav romu » 01 jun 2016, 16:10

Bebisdags skrev:Ah, håller tummarna för dig! Var hos gynekologen för nån vecka sedan och det hon sa var " Du kommer nog inte få någon blödning", men dessvärre blev de så ändå.. Så ÄL snart igen så hållet tummarna då!:)

Ja gör det, brukar ta båda :)

Varför sa hon att du inte skulle få ngn blödning?
Okej, håller tummarna för dig med :D
romu
Stammis

Inläggav Bebisdags » 01 jun 2016, 22:23

Ingen aning, hon tyckte väl att hon kände på livmodern att de inte skulle bli men de blev det dessvärre. Tack :D
Bebisdags
Stammis

Inläggav romu » 01 jun 2016, 22:25

Bebisdags skrev:Ingen aning, hon tyckte väl att hon kände på livmodern att de inte skulle bli men de blev det dessvärre. Tack :D

Aha okej ^^
romu
Stammis

Föregående

Återgå till Nykomling
Annons: