30 träffar

Återgå till avancerad sökning

Äntligen checkade liten ut. . !

Natten till den 11 vaknade jag med otrolig smärta i magen och direkt viste jag att nu e det på gång! gick sen med värkar hela dagen, kvällen kom och inte mycket hade hänt med värkarna, de var inte starkare och kom väldigt oregelbundet. gick och la oss och fick inte mycket sömn. den 12/7 kom och jag ...
av Bäbiz
12 aug 2009, 14:54

Kategori: Min förlossning
Tråd: Äntligen checkade liten ut. . !
Svar: 4
Visningar: 1288

Re: hur många dagar har du kvar?

39 dagar kvar. . . kan inte fatta att liten snart är här. . vart har tiden tagit vägen?
av Bäbiz
11 jun 2009, 07:19

Kategori: Gravid forum
Tråd: hur många dagar har du kvar?
Svar: 2606
Visningar: 128810

63 dagar...
av Bäbiz
13 maj 2009, 10:01

Re: Tips för svullna fötter

fötter, vader och knän allt har flytit ihop och ser ut som en elefant har krypigt in och lagt sig i vadera ben.. har provat allt men det hjälper inte.. ingen skön känsla.. längatar tills lillfisen kommit ut då det förhoppningsvis lägger sig igen.. får inte på mig ett enda på skor förutom ett par inn...
av Bäbiz
04 maj 2009, 13:32

Kategori: Junimammor 2009
Tråd: Tips för svullna fötter
Svar: 12
Visningar: 2623

84 Dagar kvar.. känns länge, länge, länge...
av Bäbiz
27 apr 2009, 12:30

Re: Vakar tidigt

känner igen mig i det ni skriver.. och jag undrar oxå vad man ska hitta på för nått för att få lite sömn.. brukar somna mellan 12 och 2 någon gång på natten sen vaknar jag 04.16 varje dag.. öppnar ögonen och nog står klockan på 04,16 e som en förbannelse.. alla bara ksrattar åt mig när jag säger det...
av Bäbiz
27 apr 2009, 11:40

Kategori: Julimammor 2009
Tråd: Vakar tidigt
Svar: 7
Visningar: 658

Re: Är jag helt dum i huvudet?!

Tack för alla fina svar.. det har faktiskt kännts bättre de sista dagarna.. och idag vaknade jag av att en liten fot stack ut på sidan på magen.. börjar kännas värkligare nu.. var jätte orolig men nu börjar jag ta in det... efter snart 7 månader.. men behövde nog bara lite tid att förstå att jag fak...
av Bäbiz
16 apr 2009, 08:14

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Är jag helt dum i huvudet?!
Svar: 13
Visningar: 1186

Är jag helt dum i huvudet?!

Jag är jätte orlig.. Jag är inne i vecka 25 och är ganska stor. vi har varit på två ultraljud och idag var vi och fick höra barnets hjärtljud. MEN...! jag kan inte förstå att jag ska bli mamma, kan inte få in det att jag har ett barn i magen. jag äter inget som man inte får har slutat röka och drick...
av Bäbiz
02 apr 2009, 15:45

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Är jag helt dum i huvudet?!
Svar: 13
Visningar: 1186

Re: Fram eller bak..?

tack ska ni ar för era svar...
e så rädd att man ska göra nått som man ska få ångra sen.. kommer garanterat bli en ritigt hönsmamma.. :oops: men man få väl försöka att inte var allt för överbeskyddande..
av Bäbiz
13 mar 2009, 16:46

Kategori: Resa med barn
Tråd: Fram eller bak..?
Svar: 19
Visningar: 9448

Re: Fram eller bak..?

Jo bakvänd ska den sitta men.. om man har den i framsätet tänk då om man kör in i säg en älg.. ( bor på landet) då kommer den ju in genom framrutan.. men om liten då sitter i baksätet så e den ju längre ifrån..

Förlåt mina tankar spinner totalt iväg idag.. :oops:
av Bäbiz
12 mar 2009, 14:22

Kategori: Resa med barn
Tråd: Fram eller bak..?
Svar: 19
Visningar: 9448
Nästa

Återgå till avancerad sökning