252 träffar

Återgå till avancerad sökning

ett annat tips är hallonbladste :)
funkade för mej iaf
av Tjingeling70
02 aug 2007, 09:06

Kategori: Förlossningen
Tråd: Vill ni minska risken att spricka...
Svar: 13
Visningar: 2321

Är oxå piercad i tungan naveln o "därnere"
naveln tog jag ur runt v 30 o dendärnere veckan innan förlossningen
av Tjingeling70
02 aug 2007, 09:04

Kategori: Gravid forum
Tråd: piercing och graviditet
Svar: 18
Visningar: 2490

Hehehe det får regna på natten o vara fint p ådagen.. men då blir det iaf friskt i luften :) Ja varmt o skönt är det har 28 grader här i skuggan på dagen.. Oliwer är inte lika förtjust, när vi fira nationaldagen så amma jag sen pep han lite så jag hade kokat o kylt vatten å tog med åt han o gissa om...
av Tjingeling70
08 jun 2007, 08:42

Tråd: VARMT!!!!!!!
Svar: 23
Visningar: 2044

Jag köpte hela 40-50 cl garderoben via blocket jag gav 200 kr dock har han växt ur 50 nu så jag jagar 56-62 numera :)
Varför köpa allt nytt? Dom har det inte ens en månad, helt onödigt!
Nåt nytt har jag köpt, keps o hjälmmössor o strumpor det är de enda sprojtans nya..
av Tjingeling70
08 jun 2007, 08:39

Tråd: Köpa barnkläder från blocket.
Svar: 6
Visningar: 606

Välkommen hit o gratulerar till kalaskulan! :)
av Tjingeling70
08 jun 2007, 08:24

Kategori: Nykomling
Tråd: Hejsan en vecka 23 som är ny här =)
Svar: 19
Visningar: 1434

Hua den stockningen satt i 5 dagar o jag knapra alvedon o sussade med värmedyna så det släppte till slut, men jag har en liten knöl kvar men den blir mindre o mindre för varje dag o jag har inte ont längre *phew* Dom säjer t om att napp kan vara förebyggande mot PSD så dom lär sig skillnaden mellan ...
av Tjingeling70
08 jun 2007, 08:01

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: Hur gör ni andra?
Svar: 8
Visningar: 1287

har ni testat att låta dom rapa i "halvlek"? Oliwer släpper taget när han bajsar för det gör han alltid vid "buffén" sen äter han lite.. sen bajjar han lite o så äter han lite till sen släpper han taget, och då kör jag en rap paus på fem min plus blöjbyte och så får han äta vidar...
av Tjingeling70
08 jun 2007, 07:54

Tråd: När bebisen bara skriker??!
Svar: 14
Visningar: 2433

Läste på nån nyhetssajt för ett tag sen om vegetariska föräldrar som svalt sitt barn till döds p ga näringsbrist dog barnet.. kommer inte ihåg hur länge sen jag såg det.. Tror det var på aftonbladet oxå
av Tjingeling70
08 jun 2007, 07:32

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Vegetarisk barnmat?
Svar: 15
Visningar: 2016

Oliwer sover sällan under fem timmar nattetid oftast runt åtta per natt, han är mer vaken under dagen och med i "matchen" vid kl 21-22 är han helt off så då är det dags för kvälls"mackan" sen sover han till sex på morgonen ungefär :) Och för att få dom att sova lite längre på nat...
av Tjingeling70
08 jun 2007, 07:28

Tråd: Sover förlänge?
Svar: 5
Visningar: 789

Jo vi kollade på den vi med el halvkollade.. jag satt o sov lite grann emellanåt har mjölkstockning o hög feber med frossa o hela baletten.. urk Jag förstår ju inte heller hur man rättvist ska kunna fördela tiden mellan barnen med så många.. jag har fem o jag tycker det är mer än nog i af med en blö...
av Tjingeling70
31 maj 2007, 15:25

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: över 10 barn ..över 50 år ..vill ha fler??va tycker ni om de
Svar: 14
Visningar: 1116
Nästa

Återgå till avancerad sökning