159 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Hemskt men sant

Håller med Danem. Tycker inte man ska skaffa barn om man inte är villig att ta hand om det och låta sin hobby gå ut över barnet. Jag personligen skulle inte vilja lämna bort min son nu och han blir 2 månader på söndag! Skulle kännas fel mot han och jag har ju fått bortsett från det jag tyckte var ro...
av elinas
06 jul 2009, 13:07

Kategori: 35+ mammorna
Tråd: Hemskt men sant
Svar: 38
Visningar: 7178

Re: spyr när hon ätit

Våran Theodore spyr NÄSTAn efter varje måltid och det underlättar om han får rapa för då spyr han inte lika mkt, då kommer det bara upp lite grann. Det var värre i början när han visade att han ville ha mat hela tiden och vi gav han ju såklart mat men han hade ju bara ett väldigt stor sugbehov så vi...
av elinas
06 jul 2009, 10:08

Kategori: Junimammor 2009
Tråd: spyr när hon ätit
Svar: 12
Visningar: 15953

Re: Hej på er!! här är jag: Alexsandra :) nykomling

Grattis till den lill* och välkommen hit :D
av elinas
18 jun 2009, 17:58

Kategori: Nykomling
Tråd: Hej på er!! här är jag: Alexsandra :) nykomling
Svar: 3
Visningar: 223

Re: Hur länge låg ni i förlossningsarbete innan bebis föddes ?

Började få småvärkar vid 2 på dagen men dom gjorde inte ont och var oregelbudna så jag trodde det var förvärkar. Vid fyra så kom dom regelbudna och jag åkte in, var på förlossningen vid halv sex och så satte värkarna fart. Hade värkar till klockan två på natten och krystvärkar i 45 minuter. Så jag r...
av elinas
18 jun 2009, 10:46

Kategori: Snack om förlossningen
Tråd: Hur länge låg ni i förlossningsarbete innan bebis föddes ?
Svar: 49
Visningar: 35725

Re: TA REDA PÅ KÖNET?

Jag tog oxå reda på vad det var för kön, gjorde det på mitt RUL och det handlade inte om att jag ville ha en flicka eller pojke mer än det andra utan ren nyfikenhet och det vart ju en pojke och jag vart överlycklig över det, hade det blivit en flicka hade jag blivit överlycklig över det. Så länge mi...
av elinas
17 jun 2009, 19:23

Kategori: Bebisen i magen & ultraljud
Tråd: TA REDA PÅ KÖNET?
Svar: 15
Visningar: 1202

Re: Är det så konstigt...

Jag är lika dan faktiskt! Jag vill helst inte att någon annan än jag eller min sambo ska hålla i Theo :P Och jag vägrar visas med mitt barn i miljöer när det finns sjukdomar för jag vill ju självklart inte att Theo ska bli sjuk. Det är inte att vara överbeskyddande det är att ha ett sunt förnuft.
av elinas
17 jun 2009, 19:14

Tråd: Är det så konstigt...
Svar: 11
Visningar: 1033

Re: Associationsleken

tennis
av elinas
17 jun 2009, 09:23

Kategori: Tips
Tråd: Associationsleken
Svar: 6903
Visningar: 259898

Re: När Melina kom den 1juni

Vilken himla fin berättelse! Visst är det fantastisk grej att vara med om. Det gör ju så fruktansvärt ont men man får något så himla vackert och underbart utav det. Märklig känsla när man får upp sitt barn på bröstet!
av elinas
16 jun 2009, 22:04

Tråd: När Melina kom den 1juni
Svar: 12
Visningar: 1165

Re: Dags att handla... hjälp ?

miiia-89 och stajners: På bvc sa dom till mig att man inte ska klippa naglarna på dom den första tiden eftersom man kan klippa för långt ner utan man ska antingen riva (vilket inte går på våran son för han bara skriker) eller använda fil i sånt fall! Men din dotter är iofs över tre månader och jag t...
av elinas
16 jun 2009, 21:52

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Dags att handla... hjälp ?
Svar: 17
Visningar: 2138

När Theodore kom till världen V. 35+0

Tänkte väl skriva min FL-berättelse. Inte orkar innan bara. Det hela började med att jag hade varit på MVC på dagen och när jag konstigt nog skulle gå därifrån (var på huddinge där jag även skulle föda) så började det värka lite i magen, ungefär som mensvärk men jag hade ju inte ett tanke på att det...
av elinas
16 jun 2009, 21:43

Kategori: Majmammor 2009
Tråd: När Theodore kom till världen V. 35+0
Svar: 3
Visningar: 903
Nästa

Återgå till avancerad sökning