48 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: januarimammor 2012

Kommer svara lite mer på andra inlägg imorn men jag skrattar så gott när jag läser som på film - Elvi ;) Precis så sa min BM att det inte blir och visst jag var inte mitt i varuhuset utan hasade mig med nöd och näppe ur sängen 5 på morgon och vattnet slår i golvet med ett mega splash och sen fortsat...
av Cyberfalken
09 jan 2012, 00:04

Kategori: Januaribarn 2012
Tråd: januarimammor 2012
Svar: 1251
Visningar: 98400

Åh va underbart Joppsan, grattis till din tjej, bra kämpat :D ! Härligt att slippa gå över :wink: . Här börjar jag nästan önska att den ska komma efter BF inte för att jag älskar att vara gravid så mycket längre :? . Men de varnas om nya stormar iderligen, har ingen lust att försöka ta mig till förl...
av Cyberfalken
03 jan 2012, 13:16

Ja hallonbladste fick jag förra grav av min mamma då han jag inte börja dricka det. Men vet inte var den asken är nu :P . Vet inte om det sätter igång något men som thehan att det kanske hjälper förloppet sen :wink: . Blir jag mer desperat sen köper jag nog också en ny förpackning. Oj vilket projekt...
av Cyberfalken
03 jan 2012, 11:47

Usch va trisst Tutan hoppas det snart bli bebis för dig istället för bara blödningar men verkar ju verkligen vara nära för dig :wink: själv får jag sammandragningar när jag anstränger mig men i övrigt har inget hänt ännu :? . Lycka till!
av Cyberfalken
02 jan 2012, 13:43

Va spännande det är att det verkar vara på gång för några. Jag har tyvärr varit väldigt pinsamt dålig med att skriva inlägg pga att vår nu 20 mån gamla dotter sover i rummet vi har datorn :oops: . Men det blir det snart ändring på :) . Har varit inne och läst ofta dock via mobilen, härligt att alla ...
av Cyberfalken
02 jan 2012, 13:37

Re: Januarimammornas förlossningsberättelser

Åh va härligt även om det tog lång tid att äntligen få
träffa sin lille älskling! Stort grattis till din kille Labolinas och mycket bra kämpat!! Nu längtar jag också väldigt mycket ❤.
av Cyberfalken
02 jan 2012, 13:21

Tråd: Januarimammornas förlossningsberättelser
Svar: 18
Visningar: 2639

Re: Varm som en ugn?

Hihi ha det här med att vara varm kan jag skriva under på också. Mina kollegor trodde inte jag var klok när jag gick ut mitt i vintern med leggings, topp och en lång kofta bara när jag väntade Linnea vintertid. Men jag blir helt sjukt varm denna gången också känner jag, så är det när man är gravid v...
av Cyberfalken
12 sep 2011, 19:32

Tråd: Varm som en ugn?
Svar: 8
Visningar: 1511

Re: jan-mammor, hur mkt har ni gått upp i vikt?

Glömde ju skriva varsågod och ingen orsak till dig Pooh :D . Man ska inte behöva vara orolig och ha dåligt samvete pga sådant som okunnig kläcker ut sig utan att tänka sig för :wink: Vi ojar och oroar oss så det räcker ändå ju :P Min lilla dotter är precis som jag (var) långsmal i figuren hon har re...
av Cyberfalken
09 sep 2011, 10:35

Tråd: jan-mammor, hur mkt har ni gått upp i vikt?
Svar: 67
Visningar: 6273

Ja mamman lär få näringsbrist men att gå runt och vara jätte orolig för bebisen måste man inte , oro är inte bra för den av något. 8 kg är väl ingenting vi är ju alla så himla olika alla samlar ju på sig "depåer" inför amningen i olika stor utsträckning våra kroppar har ju inte hängt med i...
av Cyberfalken
09 sep 2011, 10:08

Kan tillägga att jag inte spyr eller mår dåligt så det är inte därför jag inte gått upp... :? Har fått flera kommentarer som "men det är ju inte hälsosamt", "mår barnet bra då?" osv, vilket inte hjälper en redan nojjig blivande förstagångs mamma :( Åh blir så trött på människor ...
av Cyberfalken
07 sep 2011, 14:42

Nästa

Återgå till avancerad sökning