635 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Poliskontroll

jag tog mitt körkort nere i trelleborg 2005....bodde då på ett område där de hade varit extremt mycke bråk....så polisen stod alltid vid infarten till området. så under de första 6 månaderna jag hade körkort fick jag blåsa ca 70 ggr...ibland upp till 3 ggr/ dag! man är ju rätt nervös för polisen när...
av L.Holm
23 aug 2010, 16:57

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Poliskontroll
Svar: 11
Visningar: 2099

Re: Detta är irriterande....

Första månaden tog min man allt utan minsta suck...jag vart snittad och kunde inte komma ur sängen/soffan allt för smidigt så han fixade de mesta.... jag ammade inte så de va inga problem... men ju äldre anakin blir och ju mer stimulans han behöver...desto mer suckar min man... När jag tycker att an...
av L.Holm
15 aug 2010, 11:08

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Detta är irriterande....
Svar: 10
Visningar: 7398

Jag har försökt fått till de så jag med...att vi alla går upp..hade varit hur bra som helst...men de vill han inte veta nått om..."han har semester och då ska han allt kunna sova ut" heter de....eller han har helg så han ska vila... jag blir bara så trött....jag har inte fått sova en enda ...
av L.Holm
15 aug 2010, 10:43

Jag har pratat med honom om detta många ggr... får bara till svar att han e trött...

känns som om jag gift mig med en tonåring med sömnproblem å inte en 31-åring.... :?
av L.Holm
15 aug 2010, 09:46

Detta är irriterande....

Jag kan bli så fruktansvärt irriterad på min man...Han tycker fortfarande att sovmorron betyder att man kan/ska sova till ca 12 på dagen. Och detta kan göra mig helt vannsinnig.. Nu under semestern så har vi gått upp med sonen varannan dag ungefär. så att den ena får sovmorron... Vår son somnar mell...
av L.Holm
15 aug 2010, 08:27

Re: Septembermammornas snacktråd!

Anakin har börjat åla han med...och de går med rasande fart...han kan ännu inte sätta sig upp själv...men de är väl inte så lång tid kvar antar jag... han blir så lycklig när han kan ta sig till de mer spännande sakerna som antennsladden på golvet...=D Första tanden tittade även upp för ett par daga...
av L.Holm
27 maj 2010, 09:47

Kategori: Septembermammor 2009
Tråd: Septembermammornas snacktråd!
Svar: 671
Visningar: 41887

Re: Myggor!!

helosansalva skulle nog kanske funka...om inte annat kan jag testa på mig själv först...biter de på mig så biter de nog på han med...=) tack för tipset...=)
av L.Holm
20 maj 2010, 23:23

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Myggor!!
Visningar: 4755

Re: Myggor!!

jag personligen är överkänslig mot myggbett och betten sväller upp ordentligt...jag blir inte sjuk...men de blir olidligt...de kan klia i flera veckor...och jag vill inte gärna utsätta Anakin för de... Jag va ute på apotekets hemsida för att se om jag hittade nått..men ingenting... Använder själv dj...
av L.Holm
20 maj 2010, 22:22

Myggor!!

Liten fråga...är de nån som vet om de finns nått myggmedel man kan använda på barn under 1 år som funkar??? Jag är nämligen en sån som myggorna älskar (trots mitt hat mot dom, hade jag fått bestämma hade jag utrotat varenda en) ...och de verkar som om sonen fått den genen (Myggorna ratar min man) Oc...
av L.Holm
20 maj 2010, 21:34

Re: BVC

12/5....7,5 månad

Vikt : 9170 gram
Längd: 70 cm
av L.Holm
12 maj 2010, 14:55