Hej! Jag var 17 när jag blev gravid första gången,jag hade precis börjat extra jobb på restaurang, pappan studerade vidare (3 år äldre än jag) och vi båda bodde hos mina föräldrar. iofs. så hade vi aldrig en tanke på abort men ändå. inget lätt val för er kan jag förstå. Vi hade mina föräldrars och m...
Hej! Jag har inte läst ditt inlägg innan (blev medlem feb 09) Råkade se den nu bara å kul att du uppdaterade...blir så glad av lyckliga slut...eller lycklig fortsättning
Hejsan längesen man hunnit läsa/skriva här så sjukt mycket med flytten...en helt annan stad, lååångt bort.. ett hus som ska fixas och allt som hör gården till och så ska man rensa och få ordning på allt här...rena kaoset (inte så rent alla gånger :shock:) LeVi du kanske har fått bebis nu? hoppas all...
LeVi: nej absolut inte sent tal, det finns barn i 3 års ålder som "bara" säger mamma pappa etc. och det är helt ok. alla barn har sin egna takt av allt, man märker om de har extra svårt för nåt. tex om tungbandet är för kort.