1078 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Vem på veckans bild?

Men herregud! Nu såg jag att jag skrivit i gravid.. det var meningen att det skulle vara på bebis. Haha
av Mush
03 jul 2008, 15:19

Kategori: Gravid forum
Tråd: Vem på veckans bild?
Svar: 1
Visningar: 365

Vem på veckans bild?

Blev alldeles häpen när jag såg veckans bild. Det är superlikt Grim när han var liten och likadan pyjamas hade han också.. läskigt haha..
av Mush
03 jul 2008, 14:57

Tråd: Vem på veckans bild?
Svar: 1
Visningar: 365

Re: TÄNK OM jag är GRAVID

Ja hemskt dilemma. Lär inte bli mycket sömn inatt. Och jag har alltid varit för att det också är pappans sak att välja men om jag är gravid och han vill att jag gör abort och jag vill inte. Vad ska jag göra då? Då tvingas jag må dåligt och gå emot min moral på grund av det. Jag klarar inte en abort....
av Mush
08 apr 2008, 00:37

Tråd: TÄNK OM jag är GRAVID
Svar: 6
Visningar: 816

TÄNK OM jag är GRAVID

Okej. Nu är det ingen vaken denna tid men jag är så sjukt nojig. Det känns exakt som sparkar i min mage, ni vet så där bubblandes och jag är inte ens gasig. Man känner ju skillnad. Och grejen är den att min spiral legat på snedden lång tid tror jag. Den är halvvägs ute, man kan liksom känna den. Har...
av Mush
08 apr 2008, 00:19

Tråd: TÄNK OM jag är GRAVID
Svar: 6
Visningar: 816

Känsliga tittare varnas

Känsliga tittare ska nog inte se dessa klipp men jag var bara tvungen att lägga ut dom eftersom att de hade sån effekt på mig. Jag kan inte vara mer tacksam och glad över att jag fött en frisk son. Jag älskar honom över hela mitt hjärta och han är utan tvekan det absout bästa som har hänt mig. Och n...
av Mush
17 mar 2008, 04:23

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Känsliga tittare varnas
Svar: 14
Visningar: 1401

Jag igen :)

Hallå hallå! :) Tänkte bara att ni kan updatera er om vad som händer i era och era små bebisars liv. :) Grim var ju ganska sen i krypnadet menn för några dagar sen så började han krypa, äntligen. Nu kryper han runt som en galöning med skavsår på knäna. Och så rätt vad det var några dagar senare börj...
av Mush
09 mar 2008, 22:40

Tråd: Jag igen :)
Svar: 5
Visningar: 748

Re: Världens sämsta mamma!

Jag är också dålig mamma men är vi inte alla det mer eller mindre? *Grim har bara fått ersättning *Ibland har jag blivit jättefrustrerad på honom när han vaknar till och börjat få för sig att leka precis när man själv planerat att sova och skrikit rakt ut och kollat jätteargt på honom tills han har ...
av Mush
09 mar 2008, 22:21

Tråd: Världens sämsta mamma!
Svar: 58
Visningar: 4463

Re: Unga mammor på tv!

Det där programmet visar ju ut en helt fel bild av unga mammor. Jag rökte innan graviditeten men jag la av så fort jag fick reda på. Nu låter jag ingen röka i närheten av Grim. Aldrig i livet. Men det kanske är något med danskar? De kanske är mer accepterande mot röking eftersom att BM sa att det va...
av Mush
18 feb 2008, 02:01

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Unga mammor på tv!
Svar: 34
Visningar: 3561

Re: Han kryper snart!

Jaha är det snart dags när dom gör då? Grim håller på så hela tiden och så ålar han sig fram jättefort men inget krypande än.
av Mush
18 feb 2008, 01:57

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Han kryper snart!
Svar: 16
Visningar: 1808

Separerat

Hej hej! Det var ett tag sen jag skrev här. Ville bara säga varför jag vart borta. Har mått lite sämre under en tid. På alla hjärtans-dag gjorde Johan slut med mig och jag åkte hem till min mamma. Detta är fjärde gången det tog slut och han ville ha tillbaka mig och vill fortfarande fast han vill le...
av Mush
18 feb 2008, 01:45

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Separerat
Svar: 13
Visningar: 1207
Nästa

Återgå till avancerad sökning