9 träffar

Återgå till avancerad sökning

Vikt o längd..

Min dotter är 1 1/2 år gammal o väger 8920 gram o är 80 cm lång.. Hur går det för era små där??
av ninaislove
31 maj 2010, 11:39

Kategori: Barns utveckling 1-2 år
Tråd: Vikt o längd..
Svar: 8
Visningar: 9494

Feber o snorig jämt..

Vej ej vad jag ska göra.. Min dotter Michelle är 1 1/2 år väger 8920 gram o är 80 cm lång.. Sen 6 månader tebax så har hon snorat o haft feber varannan vecka nästan.. Hon spyr allt hon äter när hon är sjuk.. Har 40 graders feber om hon har det.. Snorar hela tiden kan ha någon dag uppehåll ibland o d...
av ninaislove
31 maj 2010, 11:37

Kategori: Kolik & barnsjukdomar
Tråd: Feber o snorig jämt..
Svar: 2
Visningar: 3724

Re: Vikt kurvan..

vi har raps olja i hennes mat som de har sagt att vi ska ha o hon får annan fett mat o sådant med.. Hennes bvc läkare är super.. Hon är pigg o glad är aldrig stilla :wink:
av ninaislove
27 nov 2009, 16:21

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Vikt kurvan..
Svar: 3
Visningar: 630

Vikt kurvan..

Min dotter på 1 år har inte någon bra viktkurva.. Hon har ofta vart sjuk de senaste och då äter hon nästan inget alls.. :( O jag är rädd att hon kommer väga jätte mycket för lite snart.. För hon ser så liten ut att folk tror hon är 8-9 månader gamal.. Så här ser kurvan ut den senaste tiden.. 20/4 6....
av ninaislove
27 nov 2009, 12:04

Tråd: Vikt kurvan..
Svar: 3
Visningar: 630

förkylld..

Min älskade dotter är 1 år nu men hon har vart förkylld nu i 2 veckor.. Första veckan så gick febern upp och ner varje dag.. Denna vecka är hon utan feber, men är jätte snorig o slemig i halsen.. Hon hostar så hon spyr upp allt hon ätit och det.. Vad kan man göra typ.. :roll:
av ninaislove
27 nov 2009, 11:57

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: förkylld..
Svar: 1
Visningar: 1182

Re: Lite goda råd, till er som vill ha!!

Jag har inget tips just nu men skulle vilja ha hjälp med en sak, Vi ahr det jättevarmt här vi bor nu på dagarna jag sitter i bh o badbyxor o svättas ju, men när man ska ut o gå med lillan, hur ska jag klä henne?? för hon sitter upp i en åkpåse i vagnen..
av ninaislove
24 apr 2009, 12:08

Tråd: Lite goda råd, till er som vill ha!!
Svar: 4
Visningar: 514

Min ängel!

Hej, jag kallar mig för en ung mamma..
Jag var bara 19 år nu när jag fick min ängel den 23 Nov 2008..
Så hon är alltså 4 månader nu..
Vi har börjat med potatis o försöker få henne att sova i sin egen säng :P :oops:
av ninaislove
19 mar 2009, 21:07

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Min ängel!
Svar: 1
Visningar: 622

Re: Vatten??

Jo men de hade jag gjort om de vart lite lättare.. Men nu så är de nytvättade golv precis, ska komma några snart o titta på lägenheten.. :P Jag har gett henne lite vatten, hon blev bättre direkt =)
av ninaislove
19 mar 2009, 14:56

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: Vatten??
Visningar: 812

Vatten??

Hjälp..
Det är så varmt inne o ute, kan inte öppna fönster för kattera..
Lillan, min tjej är 4 månader nu..
Hon är i bara blöja här hemma o svettas, jag förstår henne för jag går utan tröja o gör det med..
Kan man ge henne något kallt som vatten elle något att dricka?? :?:
av ninaislove
19 mar 2009, 14:28

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: Vatten??
Visningar: 812

Återgå till avancerad sökning
Annons: