1224 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: vet inte när hon är hungrig?

jag har dom senaste veckorna gett henne mat ungefär var tredje timme, om hon inte gråter hysteriskt innan var tredje timme såklart. hon går upp som hon ska så det finns inga klagomål från bvc eller så. under natten äter hon ingenting, har bara gjort det dom första veckorna efter vi kom hem från BB. ...
av mamelie
17 jan 2011, 19:37

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: vet inte när hon är hungrig?
Svar: 10
Visningar: 6602

Re: vet inte när hon är hungrig?

så ni tycker jag kan ge henne mat ungefär var tredje timme om jag inte märkt att hon ÄR hungrig?? hon blir 3månaden den 26e!
av mamelie
13 jan 2011, 15:13

vet inte när hon är hungrig?

jag känner mig som världens mest sämsta mamma. jag vet inte när min lilla tjej är hungrig.. jag får chansa. jag förstår inte hennes signaler. allt annat förstår jag, "jag vill vara med er" "jag är trött" men inte när hon är hungrig.. skriker hon väldigt mycket och de inte går att...
av mamelie
12 jan 2011, 00:08

Re: Sover JÄMT - hjälp

skönt att höra från er tjejer, och att det inte bara är Oliwia som sover som en liten tomte dagarna igenom.
är det som jag skrev att era bebisar vaknar, äter och sedan skriker för att få somna om?
av mamelie
25 dec 2010, 13:54

Tråd: Sover JÄMT - hjälp
Svar: 5
Visningar: 1438

Sover JÄMT - hjälp

Hej på er!

Oliwia är 2 månader om två dagar. Dom tre senaste dagarna har hon sovit vääldigt mycket. Hon kanske är vaken 3-4 timmar per dygn.
Hon vaknar, byter blöja, äter.. sedan skriker hon för att hon är trött. Är detta normalt eller ska jag oroa mig??
av mamelie
25 dec 2010, 00:42

Tråd: Sover JÄMT - hjälp
Svar: 5
Visningar: 1438

Re: Novembermammor 2010

hej fina tjejer! här har jag inte varit på evigheter. vi mår bra! oliwia växer så det knakar. vi börjar lära känna varandra nu och det känns toppen att vara mamma! hon har haft väldigt ont i magen och därför har jag nog inte orkar skriva här. det har varit jobbigt och jag har gråtit mycket. alla dro...
av mamelie
04 dec 2010, 16:40

Kategori: Novembermammor 2010
Tråd: Novembermammor 2010
Svar: 10028
Visningar: 470208

Re: Novembermammor 2010

nej men grynet, vad är det jag ser? 40+4!? när hade du tänkt att kläcka ur dig den lille? :)

håller ingen koll, hur många är det nu som fått sina bebisar och hur många är det som är kvar? de flesta novemberbebisar verkade vilja komma ut tidigare än väntat va??
av mamelie
08 nov 2010, 20:17

Kategori: Novembermammor 2010
Tråd: Novembermammor 2010
Svar: 10028
Visningar: 470208

Re: blödning efter kejsarsnitt - OBS detaljrikt!!!

det låter ju toppen att allting verkar normalt. här har jag gått och nojjat upp mig att de håller på o spricka osv, fan att man inte slutar oroa sig. först graviditeten, sedan förlossningen, sedan för lillen och sedan att såret ska gå upp! :) jag antar att det är nu livet börjar.
tack för era svar!
av mamelie
08 nov 2010, 20:14

Kategori: Förlossningen
Tråd: blödning efter kejsarsnitt - OBS detaljrikt!!!
Svar: 9
Visningar: 11196

jag litar på er, om det var normalt för er så borde de ju vara det för mig också :) men jag frågar på BVC nästa vecka, dom vet ju också sånt om KS. såret då, minns ni om det stretade mycket, ungefär 2 veckor efter snittet? har inte speciellt ont, men när jag legat länge på ena sidan så kommer jag kn...
av mamelie
08 nov 2010, 17:54

åh vad bra! jag trodde det var min kropp som inte ville släppa ut allting.
så det här med slemmigt blod, tycker ni verkar normalt?
av mamelie
08 nov 2010, 15:19

Nästa

Återgå till avancerad sökning