5 träffar

Återgå till avancerad sökning

jag fick vg i musik utan att ha sångröst eller vara särskilt jättebegåvad.. likadant i idrott, många av våra lärare i högstadiet var verkligen jättebra på att sätta betyg efter hur väl man kämpade och hur mycket man utvecklades istället för om man kunde en massa innan osv.
av Lillan85
19 jun 2006, 15:42

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Betyg
Svar: 6
Visningar: 18556

6 månader..

tog det från att p-staven åkte ut och då hade vi regelbundet sex men ingen egentlig koll på ägglössning och sånt, men detvar psykiskt påfrestande då eftersom jag inte visste så mycket om att det faktiskt kunde ta flera år och blev deppig när jag inte blev gravid med en gång :( men nu vet man bättre ...
av Lillan85
19 jun 2006, 15:36

Kategori: Bli gravid
Tråd: Hur länge försökte ni?
Svar: 60
Visningar: 9034

Tack tack! VUL är vaginalt ultraljud, ja ännu har det inte synts nån mage men den kommer väl, är i v.12 nu, går snart in i v. 13 :) Kram på er!
av Lillan85
15 jun 2006, 18:40

Kategori: Nykomling
Tråd: Nykomling
Svar: 4
Visningar: 841

Nykomling

Hej hej, ja det var kanske en lite tunn presentation :D Namn: Diana Ålder: 21 om 4 dagar Bor: Öland Familj: Sambo, 2 katter och en liten på väg. Intressen: Läsa, katterna, aktieinvesteringar, syr ibland, inredning. Gör om dagarna: Jobbar, väntar på att den lill* ska märkas mer, tar just nu hand om d...
av Lillan85
13 jun 2006, 19:55

Tråd: Nykomling
Svar: 4
Visningar: 841

Söker folk Kalmar/Öland runt v. 12

Hej här kommer en nykomling till =)

Finns det några inloggade som bor i Kalmar/Öland området? Är i v. 12 så det vore ju rätt kul att prata med liknande =)

Hör gärna av er..

Kram D
av Lillan85
13 jun 2006, 18:32

Tråd: Söker folk Kalmar/Öland runt v. 12
Svar: 1
Visningar: 794

Återgå till avancerad sökning