773 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Bim idag!

Ingen mens än. Har mått illa till och från under dagen.
Nu börjar jag på nåt vis ställa in mig på att jag kanske är gravid ändå. Farligt, kan nog lätt bli besviken om fru Röd dyker upp trots allt...
av KramKolan
12 nov 2014, 19:25

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Bim idag!
Svar: 3
Visningar: 802

Re: Bim idag!

Håller tummarna för dig! Det är ju så trixigt att det är typ samma symptom på mens som på graviditet.... =/ Jag har precis samma som dig. Bim igår. Ingen mens.... =O Men kollade i kalendern och såg att jag fyllt i min förra mens med en dag mindre än i vanliga fall. Så jag antar att bim är idag. Men ...
av KramKolan
12 nov 2014, 11:38

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Bim idag!
Svar: 3
Visningar: 802

BF+15, överburenhetskontroll strax..

Godmorgon! Kan inte sova mer för att jag är nervös.. Idag är det BF + 15 och jag har gått 42+0. Har tid för överburenhetskontroll på förlossningen kl.9.00. Känner delade känslor. Trodde inte att jag skulle gå öve rmer med andra barnet och nu är jag lite nervös inför kontrollen. Aldrig kul att fläka ...
av KramKolan
03 jun 2009, 05:26

Kategori: På G till BB
Tråd: BF+15, överburenhetskontroll strax..
Svar: 2
Visningar: 3819

Re: Har bestämt namn , Men folk bara klagar

Det var väl inge porrigt! Jätte fint ju!! =)
av KramKolan
29 maj 2009, 20:20

Kategori: Gravid forum
Tråd: Har bestämt namn , Men folk bara klagar
Svar: 27
Visningar: 1753

Jag förstår inte varför folk har åsikter, jag tycker bara det är kul att barnet inte behöver heta samma som typ fem andra ungar kommer göra på samma dagisavdelning. Namn är ju bara ett ord på ett papper, det är ju personligeheten på barnet som gör namnet! Jag och min pojkvän har bestämt båda namnen...
av KramKolan
29 maj 2009, 16:59

Jag förstår inte varför folk har åsikter, jag tycker bara det är kul att barnet inte behöver heta samma som typ fem andra ungar kommer göra på samma dagisavdelning. Namn är ju bara ett ord på ett papper, det är ju personligeheten på barnet som gör namnet! Jag och min pojkvän har bestämt båda namnen...
av KramKolan
29 maj 2009, 16:59

Jätte fina namn! Åh jag blir sååå arg! Vet du vad? Jag har slutat berätta om våra namnföslag. Jag säger att dte är hemligt eller att vi inte har några än. Att vi väntar tills h*n kommer ut och vi ser hur h*n ser ut! Folk har så jävla dumma åsikter och fattar inte att man blir ledsen av allt de säger...
av KramKolan
29 maj 2009, 10:38

Re: BF+4 och inte redo! Vad gör jag?!

TACK!! Vilket bra tips! Börjar iaf känna att: Nu gör vi det här så vi får det överstökat! Och så vill jag försöka göra det så smidigt som möjligt. Skönt att höra att det gått fortare andra gången också. Min första tog som sagt 25 timmar.. *suck* Så vi frå väl se hur det går nu. Har gått över en veck...
av KramKolan
26 maj 2009, 15:23

Tråd: BF+4 och inte redo! Vad gör jag?!
Svar: 8
Visningar: 1245

Re: BF+4 och inte redo! Vad gör jag?!

tlk - Hon tyckte liksom att: Det där är ingen fara, du har gjort det förut och det kommer gå bra! Hon tog mig inte riktigt på allvar att jag kände mig orolig och så.. Kanske för att jag normalt är ganska stark som person och faktiskt har gjort det förut. Men dte känns jobbigt att det känns såhär jus...
av KramKolan
24 maj 2009, 14:32

BF+4 och inte redo! Vad gör jag?!

Känner mig jätte orolig inför förmossningen och första tiden. Men främst förlossningen. Hade en väldigt långdragen förlossning förra gången. Men i övrigt var den kanon. Har vart jätte peppad inför den här gången hela tiden från till v.35.. Då började jag tvivla på min förmåga att få ut bebben. Kryst...
av KramKolan
23 maj 2009, 23:20

Nästa

Återgå till avancerad sökning