9 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: För och nackdelar med att vara ungmamma?

Hejdu! Jag har varit i samma sits som du. För ungefär 4 månader sedan fick jag reda på att jag var gravid och jag var mitt uppe i funderingarna om ifall jag skulle behålla det eller inte när jag fick missfall. Jag blev ganska besviken och ledsen eftersom jag faktiskt hade sett fram emot det. Nu är j...
av sofiiina
20 sep 2009, 13:43

Kategori: Bli gravid
Tråd: För och nackdelar med att vara ungmamma?
Svar: 6
Visningar: 7596

Re: *BIM JULI*

Hejsan! Det var längesen man tittade in här. Har haft fullt upp med alla mina symptom och annat. Jag hade BIM igår men testade mig redan i tisdags då jag fick ett PLUS :D Dock är jag lite orolig för mina blödningar som jag hade i söndags. Det började med bruna flytningar som sedan gick över till fär...
av sofiiina
09 jul 2009, 16:17

Tråd: *BIM JULI*
Svar: 996
Visningar: 66113

Re: Orolig! Nidblödning? Tidigt missfall?

MariaTheres: Jag köpte ett test idag så ska testa imorgon med morgonurinet. JessieH: Ah, okej! Jag har inte gått på P-piller men börjar nu fundera på om det kan vara missfall. Jag vet iaf att det inte kan vara mensen, dels för att jag inte har ont när jag sitter vilket jag brukar ha vid mens och för...
av sofiiina
06 jul 2009, 21:54

Tråd: Orolig! Nidblödning? Tidigt missfall?
Svar: 5
Visningar: 8707

Orolig! Nidblödning? Tidigt missfall?

Hejsan! Idag har jag 2-3 dagar till BIM och fick imorse bruna flytningar på pappret. Jag blev ju överlycklig för har ju hört om nidblödning som är liknande. Bara några timmar senare hade jag dock en blodfläck i trosan och det fortsatte att komma mer eller mindre under hela dagen tills nu ikväll då d...
av sofiiina
05 jul 2009, 23:43

Tråd: Orolig! Nidblödning? Tidigt missfall?
Svar: 5
Visningar: 8707

Re: Jag ska bli mamma!!!!

Åh GRATTIS ska ni ha! Gud, vad kul!

Jag kan själv tänka mig hur jag skulle bli om jag testade positivt. Som du; Helt överlycklig :D Men ska testa på tisdag.. Kan knappt vänta! Hoppas på ett plus ;)

Grattis än en gång!
av sofiiina
05 jul 2009, 23:18

Tråd: Jag ska bli mamma!!!!
Svar: 40
Visningar: 2909

Re: *****Symtomlista*****

Åh, detta var en intressant tråd. Jag skriver upp mig... [x] Svullen mage [x] Vita flytningar (Trådiga sådana) [] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [x] Hunger [] Ingen matlust [x] Svettningar [x] Glad [x] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar...
av sofiiina
01 jul 2009, 01:53

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: *****Symtomlista*****
Svar: 421
Visningar: 174582

Först och främst vill jag bara säga GRATTIS Mrs Faith! Vad kul :D Vad tråkigt att ni inte känner några symptom.. Men man vet ju aldrig. Det kanske smyger sig på när ni minst anar det :D Själv har jag symptom så det räcker och blir över. Brösten ömmar, illamående, yrsel, ont i magen, utmattning... Ja...
av sofiiina
30 jun 2009, 23:53

Hejsan! Jag är ny här på minbebis men jag förstår ungefär hur det här fungerar. Jag har BIM runt 8 juli så jag lägger till mig i listan och hoppas på ett + i juli :D 1/7 Mayaelsa (alldeles för många försök) 1/7 Firsttime (4:e försöket) 2/7 JS_90 2/7 Emmisen87 (13 försöket, första kuren med pergotime...
av sofiiina
29 jun 2009, 23:42

Re: Söker unga mammor(blivande, försökande), allt från 15-25!

Hejsan! Sofia heter jag och är 17 år. Jag och min pojkvän har velat ha barn i över ett år men inte förrän nu har vi börjat räkna osv. Har BIM runt 7-8 juli och har faktiskt känt av vissa symptom sen ÄL (som vi för övrigt prickade in ganska exakt)... Kanske blir det ett + på stickan... Vem vet? Folk ...
av sofiiina
27 jun 2009, 23:43

Tråd: Söker unga mammor(blivande, försökande), allt från 15-25!
Svar: 213
Visningar: 12657

Återgå till avancerad sökning