102 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Ung och gravid med BF i höst?

Känner mig inte sådär jätteung mamma längre ^^ Är 20 år, gravid med andra barnet (sonen är snart 2år), med bf 7 november
av Chiniro
18 maj 2012, 21:12

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Ung och gravid med BF i höst?
Svar: 20
Visningar: 2384

Re: Akut behov av råd (och stöd)

Jag har kört på med samma rutiner hela dagarna som vi gjort innan, hur han gör har jag ingen aning om, men han säger att sömnen inte är något problem hos honom. Kanske har att göra med att han bor kvar i lägenheten vi bodde i och har kvar hans säng.

Nu har vi varit separerade i ca 3 veckor
av Chiniro
18 maj 2012, 16:35

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Akut behov av råd (och stöd)
Svar: 7
Visningar: 4399

Re: Akut behov av råd (och stöd)

Förstår och håller med er! Saken är bara den att pappan inte vill ändra något, utan vill ha varannan vecka! Vet inte riktigt hur jag skulle kunna få genom ett sånt koncept...
av Chiniro
18 maj 2012, 14:37

Akut behov av råd (och stöd)

Hej! Har läst på internet efter hjälp, men utan mycket till svar, vänder mig därför till de som kan bäst- mammaeliten! Jag har en son som fyller 2år den 1 juli i år. Jag och hans pappa är nyseparerade och har sonen varannan vecka. Jag märker på sonen att han tagit hårt på separationen, han är väldig...
av Chiniro
17 maj 2012, 21:49

Akut behov av råd (och stöd)

Hej! Har läst på internet efter hjälp, men utan mycket till svar, vänder mig därför till de som kan bäst- mammaeliten! Jag har en son som fyller 2år den 1 juli i år. Jag och hans pappa är nyseparerade och har sonen varannan vecka. Jag märker på sonen att han tagit hårt på separationen, han är väldig...
av Chiniro
17 maj 2012, 21:49

Svar: 0
Visningar: 3360

Re: Kan det vara troligt?

Inte alls omöjligt! Det är däremot vanligare att känna tidigt när man har barn sedan innan. Min första graviditet kände jag ca vecka 15, nu vid den andra kände jag 12-13. Bebben börjar röra sig redan i vecka 9, men hurvuvida man känner det beror ju på hur barnet ligger och så. Känner man tidigt kan ...
av Chiniro
16 maj 2012, 11:26

Kategori: Bebisen i magen & ultraljud
Tråd: Kan det vara troligt?
Svar: 9
Visningar: 2684

Jag vill behålla, inte han

Hej! Satte den 15 februari in en p-stav, idag den 12 april fick jag reda på att jag är gravid i vecka 10+1 och har antagligen blivit gravid strax innan de satte staven (!). Jag vill väldigt gärna behålla barnet, men min sambo vill det inte. Han säger att han inte orkar med ett barn till (vi har en s...
av Chiniro
12 apr 2012, 15:44

Kategori: Gravid forum
Tråd: Jag vill behålla, inte han
Svar: 4
Visningar: 1069

Re: Hjälp?

Att få en abort är relativt enkelt, iallafall om man inte är så långt gången. Att genomföra den är ju en annan sak, det är ju en stor grej och det är ju inte helt ovanligt att folk bokar aborttid och sedan inte dyker upp. Rent teoretiskt är det inte svårt att genomföra, men är ju så mycket känslor. ...
av Chiniro
22 jan 2012, 15:06

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Hjälp?
Visningar: 548

Hjälp?

Hej! Jag är 20år och bor tillsammans med min sambo. Tillsammans har vi en son på 19 månader. Igår fick jag reda på att jag är gravid (oplanerat). Sambon vill definitivt inte behålla och jag vill det till varje pris. Han har till och med sagt att det är slut mellan oss om jag inte gör abort. Motiveri...
av Chiniro
22 jan 2012, 02:05

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Hjälp?
Visningar: 548

Re: 10månadersbebisarna!

Glömde tillägga att han kan säga pappa, men jag vet inte om han förstår vem/vad som är pappa.
av Chiniro
15 maj 2011, 11:23

Kategori: Bebisens utveckling 0-12 mån
Tråd: 10månadersbebisarna!
Svar: 2
Visningar: 3099
Nästa

Återgå till avancerad sökning
Annons: