65 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: blöder efter samlag

Det jag fick höra när jag var i din situation (hade samlag och dagen efter vart det lite "blodaktiga" flytningar (som jag brukar ha i typ början av mensen..), var att slemhinnorna är mycket skörare nu när man är gravid, men att jag skulle höra av mig om det vart värre eller att det kom fär...
av elin_gummsen
02 jul 2012, 14:56

Kategori: Gravid forum
Tråd: blöder efter samlag
Svar: 3
Visningar: 5467

Re: Gravida i Östergötland ?

Hehe, börjar du gråta till tvprogram också? Jag vart väldigt seg i magen o tarmarna första veckorna. Japp, till jul har vi alla små finingar. Vad jobbar ni med annars? Jag bor i skänninge, lägenhet, som jag trivs jättebra med, dock "bara" en tvåa på 63 kvadrat. Jobbar som personlig assiste...
av elin_gummsen
20 apr 2012, 17:19

Tråd: Gravida i Östergötland ?
Svar: 28
Visningar: 4996

Peppar peppar så har jag klarat mig någorlunda utan illamående. Ja, jag har ju kunnat må illa om det är så att jag inte ätit på flera timmar, och haft lite kvällsillamående, men i övrigt så har jag inte kräkts eller något sådant. Men jag har hört att det även kan dyka upp senare?? Usch så jobbigt at...
av elin_gummsen
20 apr 2012, 10:25

Japp, det är första bebisen här med. Själv är jag 24 år, pappan 32. Jag är lite längre gången än dig, går in i v 17 snart! Vi har försökt i perioder att bli med barn, och när vi inte orkade lägga så mycket energi på det, ja, då lyckades vi. Våran är beräknad till den 7 Oktober. Spännande med första ...
av elin_gummsen
19 apr 2012, 22:12

Re: barnvagnsfunderingar, hjälp o tips önskas!!

Jag tyckte det kändes som att brion var högre än emmaljungan över huvudtaget??
av elin_gummsen
19 apr 2012, 18:40

Tråd: barnvagnsfunderingar, hjälp o tips önskas!!
Svar: 4
Visningar: 900

Re: barnvagnsfunderingar, hjälp o tips önskas!!

tack! Känns bra att få åsikter från de som har en Brio Happy :) Anledningen till att jag vill ha en vagn med teleskop är att jag och min sambo är rätt långa, medans tex. hans mor är kort (och jag ser det som en fördel att hon också ska kunna köra vagnen utan problem)
av elin_gummsen
19 apr 2012, 16:15

barnvagnsfunderingar, hjälp o tips önskas!!

Jag sitter och funderar angående barnvagn. Jag går in i v 17 imorgon o har börjat kolla lite. Nu har jag ju då blivit bestämd på att jag vill ha en Brio Happy, av anledningarna: -Snygga modeller. -Teleskophandtag. -Känns smidiga och sköna att köra, då jag testat inne i butik. Men så sitter jag och f...
av elin_gummsen
19 apr 2012, 15:16

Lillatrollet, när är det beräknat på ett ungefär för liten?

Vore kul att få mer kontakt med er andra, känns som att det är lite babyboom år :)
av elin_gummsen
19 apr 2012, 15:04

Jag har mitt rutinultraljud den 18 maj, men har redan fått se den lilla eftersom jag valde att göra kubtest. Vilken upplevelse det var!! Det var då allt vart så verkligt att det faktiskt är något inom mig som växer. Javli, du har väl inte så lång tid kvar nu va?
av elin_gummsen
16 apr 2012, 20:22

Japp, jag går i mjölby, och du?
av elin_gummsen
10 apr 2012, 18:44