65 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: blöder efter samlag

Det jag fick höra när jag var i din situation (hade samlag och dagen efter vart det lite "blodaktiga" flytningar (som jag brukar ha i typ början av mensen..), var att slemhinnorna är mycket skörare nu när man är gravid, men att jag skulle höra av mig om det vart värre eller att det kom fär...
av elin_gummsen
02 jul 2012, 14:56

Kategori: Gravid forum
Tråd: blöder efter samlag
Svar: 3
Visningar: 5467

Re: Gravida i Östergötland ?

Hehe, börjar du gråta till tvprogram också? Jag vart väldigt seg i magen o tarmarna första veckorna. Japp, till jul har vi alla små finingar. Vad jobbar ni med annars? Jag bor i skänninge, lägenhet, som jag trivs jättebra med, dock "bara" en tvåa på 63 kvadrat. Jobbar som personlig assiste...
av elin_gummsen
20 apr 2012, 17:19

Tråd: Gravida i Östergötland ?
Svar: 28
Visningar: 4996

Peppar peppar så har jag klarat mig någorlunda utan illamående. Ja, jag har ju kunnat må illa om det är så att jag inte ätit på flera timmar, och haft lite kvällsillamående, men i övrigt så har jag inte kräkts eller något sådant. Men jag har hört att det även kan dyka upp senare?? Usch så jobbigt at...
av elin_gummsen
20 apr 2012, 10:25

Japp, det är första bebisen här med. Själv är jag 24 år, pappan 32. Jag är lite längre gången än dig, går in i v 17 snart! Vi har försökt i perioder att bli med barn, och när vi inte orkade lägga så mycket energi på det, ja, då lyckades vi. Våran är beräknad till den 7 Oktober. Spännande med första ...
av elin_gummsen
19 apr 2012, 22:12

Re: barnvagnsfunderingar, hjälp o tips önskas!!

Jag tyckte det kändes som att brion var högre än emmaljungan över huvudtaget??
av elin_gummsen
19 apr 2012, 18:40

Tråd: barnvagnsfunderingar, hjälp o tips önskas!!
Svar: 4
Visningar: 900

Re: barnvagnsfunderingar, hjälp o tips önskas!!