Jag hade nidblödning i 3 dagar när jag blev gravid med min son som är född 2010. Va på festival å trodde det va mens så jag stoppa upp tampong å festade vidare........ Sen har jag varit gravid och fått 2 missfall efter och i februari iår hade jag ett ma. Fick en mens emellan och en till 3- dagars ni...
Det finns ett liv efter graviditeten oxå.... Njut av att vara gravid och lyssna på din kropps signaler. Jag är ingen vältränad människa direkt, men när jag väntade mitt första barn så gick jag upp 38 kg. Jag hade en väldigt svår graviditet och gick på kryckor. Fast å andra sidan så gick jag ner 42 k...
Nu har jag äntligen fått se krabaten i magen. Vecka 10 och flaxande:) så på måndag ska jag ringa och skriva in mig på mvc. Kanske till och med vågar lägga till mej i listan på bf 2 januari
Klart du kan bli gravid igen direkt efter. Min kompis fick ingen mens emellan innan hon blev gravid igen. Jag hade ett ma i februari och blev gravid efter en mens emellan. Så lycka till och grattis
Gah ! :evil: vad kommer alla engelska inlägg ifrån? Sorry kanske inte tillhör den här tråden men finns det nån admin man kan klaga hos ? Hoppas det går bra med allas graviditeter..... Jag är mest sur grinig och otålig. Borde vara i vecka 9 nu ,men känner mej mycket mindre gravid än vad jag gjort dom...
Fick ett ma i slutet av februari.... Skulle va i vecka 12 men fostret dött i 8+6. Nu är jag gravid igen i vecka 8 och inte det minsta glad mest orolig eftersom jag haft fler missfall. Jag ringde gyn här i min kommun och förklarade så jag fick en gyn tid nu 5 juni. Det va inga somhelst problem och do...