469 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Ultraljud och andra undersökningar

Jag har inte varit så aktiv i trådarna här på minbebis denna graviditet, och inte läst igenom denna tråd heller.. Men hoppas det är okej att man skriver.. I morgon ka vi på tul i Huddinge, varför vet jag inte riktigt. Men ligger högt på kurvan och kollar gärna på liten en extra gång, bm trodde även ...
av Theresexox
31 jan 2012, 23:01

Kategori: Marsbarn 2012
Tråd: Ultraljud och andra undersökningar
Svar: 118
Visningar: 12984

Re: Syskonvagn!

Hej, vi har också köpt syskonvagn. En bugaboo donkey. Jag vill kunna ha båda barnen mot mig och bredvid varandra.. Den går även att ha som singel vagn, har använt den så nu sedan november.. Jag är supernöjd och längtar tills bebis kommer så jag får köra den som dubbel.. :)
av Theresexox
31 jan 2012, 22:55

Tråd: Syskonvagn!
Svar: 2
Visningar: 1214

Re: Septembermammornas allmäna snacktråd

Vi ska vara hemma, min mans son ska inte vara med oss i jul och min son åker till sin pappa innan jul under hela lovet. Så blir en väldigt lugn och stilla jul hemma, jag min man och Astrid. Min mamma ich hennes man kommer till oss.

Jag läääängtar!
av Theresexox
14 dec 2011, 12:04

Kategori: Septembermammor 2010
Tråd: Septembermammornas allmäna snacktråd
Svar: 2286
Visningar: 125280

Re: Barnvagnar och babytillbehör

Jag har varit och smygläst lite i olika mars trådar ett tag men inte skrivit så mycket, men det här med vagnar måste jag ju göra ett inlägg om.. : ) Jag kommer använda syskonvagn och vi har redan köpt en Bugaboo Donkey, som körs i mono läge nu tills lillasyster kommer i Mars. Vilket är en av fördela...
av Theresexox
21 nov 2011, 22:21

Tråd: Barnvagnar och babytillbehör
Svar: 31
Visningar: 6235

Jag har inte varit in här på vääldigt länge, men ser ju att det är rätt många som bär på syskon till våra septemberbebisar.

Så jag säger GRATTIS till allihopa! : )
av Theresexox
10 nov 2011, 22:02

Re: BF-lista Mars 2012

Hej, jag har inte hängt här så mycket, men har begärt inträde i facebook gruppen så vi lär nog ses där mer. Var på RUL förra veckan men blev flyttad några dagar så fick nytt ultraljud den 2:a november då hon var lite liten att mäta. Så får se vad det slutgiltiga datumet blir, ändrar här i vart fall....
av Theresexox
25 okt 2011, 21:10

Tråd: BF-lista Mars 2012
Svar: 164
Visningar: 17589

Re: Stockholmsmorsor 2010

Den här tråden verkar dött totalt.. : )
av Theresexox
23 sep 2011, 11:01

Kategori: Föräldrar 2010
Tråd: Stockholmsmorsor 2010
Svar: 604
Visningar: 60590

Re: Den allmänna snacktråden, hur mår vi osv...

LizaH- Men sen när bebisen är här kommer det vara värt det. Jag vet av egen erfarenhet, och är på bebis 3.. : )
av Theresexox
23 sep 2011, 10:54

Tråd: Den allmänna snacktråden, hur mår vi osv...
Svar: 422
Visningar: 27847

Re: Nam,nam....

Astrid kan själv, man får inte hjälpa till då spottar hon bara ut maten.. Men hon är rätt duktig jag har köpt såna där svängda bestick åt henne och det funkar rätt bra, även om hon äter det mesta med handen.. Men hon fattar ju hur man ska göra, kladdet kommer man inte undan.. Nåväl vad är väl lite s...
av Theresexox
26 aug 2011, 11:20

Tråd: Nam,nam....
Svar: 358
Visningar: 20689

Duktiga Nike! Astrid vägrar hålla själv, jag vet att hon kan hon dricker ju vatten själv, men välling i sängen nej nej.. Kan man tejpa kanske? : D
av Theresexox
26 aug 2011, 11:15

Nästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()