Annons:

602 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: BF Lista Septemberbarn 2015

Jag hoppar in i tråden. Vi väntar vårt tredje barn i september. Vi ska på ultraljud 30 april men har fått ett preliminärt datum på nuppundersökningen. BF: 29/8 - blina, 26år, första barnet 30/8 - Jag, 30 år, andra barnet. 4/9 - Elu, 29 år, första barnet 5/9- lkl 25 år, första barnet 5/9- Soffsan 25 ...
av Tatyana
11 apr 2015, 10:39

Kategori: Septemberbarn 2015
Tråd: BF Lista Septemberbarn 2015
Svar: 29
Visningar: 5487

Re: Gravidförsäkring!

Jag hade Trygghansas gravidförsäkring. Dom har en som är gratis och en som kostar, vi tog den som kostar. Jag var väldigt nöjd med den. När vår dotter fick ligga på sjukhus när hon var 7 veckor fick vi ersättning för varje dag vi låg inlagda. Deras försäkring gäller från vecka 23 tror jag det är, oc...
av Tatyana
03 feb 2014, 08:50

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravidförsäkring!
Svar: 5
Visningar: 1138

Re: Kostar det att göra rutin ultraljud?

Det är kostnadsfritt. Om man vill ha bilder så brukar det kosta, men vi har fått bilder gratis när vi var på rul. Men det är vanligt att man får betala om man vill ha bilder, men det brukar vara typ 20 kr per bild.
av Tatyana
03 feb 2014, 08:47

Tråd: Kostar det att göra rutin ultraljud?
Svar: 2
Visningar: 1244

Re: Ofostrig graviditet, missfall eller vad?

När jag väntade vår första dotter fick jag på första vul veta att dom bara såg en tom hinnsäck fast jag var i vecka 7, så jag skulle förbereda mig på att det var ett missfall. Dom tog ett hcg-prov och jag fick komma tillbaka några dagar senare och göra ett nytt test. Det testet visade att hcg hade h...
av Tatyana
03 feb 2014, 08:44

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Ofostrig graviditet, missfall eller vad?
Svar: 1
Visningar: 7952

Vinn julklappar

Missa inte julkalendern i min blogg. Varje tävling pågår i en vecka. Just nu, vinn mössa, vantar och filt från Elodie Details värt 800 kronor!

Tävla här:

http://minbebis.com/blogg/lillalady/jul ... -lucka-13/
av Tatyana
14 dec 2013, 08:41

Kategori: Gravid forum
Tråd: Vinn julklappar
Svar: 0
Visningar: 937

Re: Hur orkar och överlever man?

Jag känner igen mig i det du skriver. Innan vi fick vår äldsta dotter hade jag två missfall. När jag blev gravid med vår yngsta dotter var jag nästan inställd på att det skulle bli missfall igen, för varför skulle det gå bra en gång till utan problem? Jag var orolig varje dag i början för att det sk...
av Tatyana
28 sep 2013, 10:39

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Hur orkar och överlever man?
Svar: 3
Visningar: 3013

40% rabatt på barnkläder

Idag får man 40% rabatt på barnkläder, bal Lundmyr, Småfolk och Maxomorra. Kolla tipset här:

http://minbebis.com/blogg/lillalady/40- ... arnklader/
av Tatyana
22 sep 2013, 12:32

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: 40% rabatt på barnkläder
Svar: 2
Visningar: 3145

Livsmedelsverket vill inte ändra sina rekommendationer

Norge avråder gravida och fertila kvinnor från att äta odlad lax mer än två gånger i veckan för att dom anser att halten av miljögifter som PCB och dioxin är så hög i den odlade laxen, men Sverige väljer att inte följa samma rekommendationer. Jag har därför startat en namninsamling som jag tänkte sk...
av Tatyana
17 aug 2013, 11:03

Tråd: Livsmedelsverket vill inte ändra sina rekommendationer
Svar: 0
Visningar: 875

Re: Dec.mammorna 2010 bebissnack

Det var länge sedan jag var här. Det är kul att se att tråden verkar ha liv fortfarande :) Lin börjar på dagis i januari, strax efter att hon har fyllt 3 år. Jag har redan ångest, både över att hon ska börja på dagis och att jag måste gå tillbaka till jobbet. Jag har snart varit hemma i 3 år (vilket...
av Tatyana
17 aug 2013, 09:06

Kategori: Decembermammor 2010
Tråd: Dec.mammorna 2010 bebissnack
Svar: 2089
Visningar: 76222

Re: Fick prel. veta könet idag - känner mig så hemsk!

KUB gör man väldigt tidigt i graviditeten, och då kan dom inte se könet ännu. Att hon sa att hon trodde att det var en pojke är väldigt märkligt, då det är först efter vecka 16 som man kan se könet, men även då är det svårt. Är därför rutin ul är först i vecka 18-19. Jag tycker inte att du ska ställ...
av Tatyana
13 maj 2013, 12:12

Tråd: Fick prel. veta könet idag - känner mig så hemsk!
Svar: 6
Visningar: 11467
Nästa

Återgå till avancerad sökning

Annons: