30 träffar

Återgå till avancerad sökning

Jag satte upp mina 6 månader innan och det var inga problem att få dom där jag ville ha ... Fast den siste av mina barn satte jag upp när han föddes eller en muntlig tll dagiset jag ville ha :P Han fick börja 1 månad innan han blev 1 år om jag inte hade lyckats få ledigt från jobbet men det fick jag...
av kattaA
16 jul 2006, 23:09

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Dagiskö?
Svar: 10
Visningar: 2136

Grattis :)
av kattaA
08 jul 2006, 21:06

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: Äntligen!
Svar: 33
Visningar: 5195

Ja du 100 män jag tror inte dom kan hitta alla men man vet ju inte hon kan ju ha stenkoll själv ....

Ganska taskigt igentligen att männen har sex med en kvinna sen hem till sin fru eller sambo.... Så dom får ju skylla sig själva att dom får sitta inne för sex köp
av kattaA
08 jul 2006, 21:02

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Nyheterna
Svar: 9
Visningar: 683

Är det bara jag som har tre barn ?

Jag har tre barn många som tycker att det är udda och att det skulle vara jobbigare än två barn känns som man är den enda som tycker att det skoj ha tre barn Hade jag kunnat hade jag haft minst 4 st men handlar lite om platsen och orken ....
av kattaA
05 jul 2006, 18:36

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Är det bara jag som har tre barn ?
Svar: 21
Visningar: 2834

Hur gamla var era barn när ni började gå till öppna förskolan... När de är så små som Jonte (10 v) så är det väl kanske mest till för att träffalite andra mammor väl? Jag hitta via en kompis öppna förskolan och då var min tös 4 månader Jag är där ofta nu hon har sem stängt nu men när hon öppnar kom...
av kattaA
05 jul 2006, 18:33

Kategori: Tips
Tråd: Öppna förskolan
Svar: 17
Visningar: 3402

välkommen hit
av kattaA
05 jul 2006, 18:29

Kategori: Nykomling
Tråd: Nykomling jag me!
Svar: 1
Visningar: 605

Hej och välkommen

trevligt att man kanske kan ge någon fina tips :P
av kattaA
05 jul 2006, 18:28

Tråd: Hej!
Svar: 8
Visningar: 863

välkommen !!!
av kattaA
05 jul 2006, 18:26

Tråd: Ny här
Svar: 2
Visningar: 598

Jag hamna här genom min svägerska :) kom in och prata om forum hon gav mej denna
av kattaA
05 jul 2006, 17:23

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Hur hittade ni hit?
Svar: 21
Visningar: 1711

[glow=red] Jag träffa min via internet [/glow] Det var så att jag leta efter nya vänner så jag kolla då via iq. Ja han hade en hemsida och tjej så jag tänkte skit bra då blir vi bara vänner ju. VIsserligen var jag olyklig med mitt förhållande men ville bli singel och fri men kunde inte pga vissa oms...
av kattaA
22 jun 2006, 20:43

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Hur träffades du o din kärlek?
Svar: 90
Visningar: 10117
Nästa

Återgå till avancerad sökning