119 träffar

Återgå till avancerad sökning

SE HIT!

Hej allihop! Alla ni som väntar, har barn och som vill Köpa, sälja eller bortskänka barnvagnar och barnsaker. Det finns nu två grupper På Fb där ni kan bli medlem och lägga ut annonser gratis där människor är Intresserade. Bättre än blocket! Har fått bort alla mina barnsaker! Truck på denna länk: ht...
av Riccardo127
25 aug 2013, 09:36

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: SE HIT!
Svar: 0
Visningar: 3004

Re: Håltagning på bebis

Gotland skrev:Att göra det med en nål hos en piercare som skär genom örat är mycket bättre än med en pistol hos frisör som krossar sig genom vävnaden. En pistol som dessutom inte går att sterilisera lika väl som en piercares nål.

tack
av Riccardo127
18 apr 2012, 15:02

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Håltagning på bebis
Svar: 29
Visningar: 16096

Ska du göra det, så gör det hos en seriös piercare. Och nej, det finns ingen seriös som gör det på så små barn. Det klart att det finns men jag ska inte pierca henne med en jävla nål hos en piercng salong. Herregud ! Så berätta då vad det är för metod?! Du gör det ju bara värre när du vägrar argume...
av Riccardo127
18 apr 2012, 15:01

Ska du göra det, så gör det hos en seriös piercare. Och nej, det finns ingen seriös som gör det på så små barn. Det klart att det finns men jag ska inte pierca henne med en jävla nål hos en piercng salong. Herregud ! Så berätta då vad det är för metod?! Du gör det ju bara värre när du vägrar argume...
av Riccardo127
18 apr 2012, 15:01

Vilken tvillingvagn är bäst?!

Hejsan!

Jag har en urban jungle mountain buggy duo vagn.
Jag är inte nöjd med pga av sittdelen inte går att vända emot sig. Jag var dum som inte kollade det innan men nu skulle jag vilja ha råd och vilken vagn som är bäst förutom urban jungle vagnen.

Tacksam för svar snarast! :D
av Riccardo127
18 apr 2012, 14:49

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Vilken tvillingvagn är bäst?!
Svar: 1
Visningar: 1929

Gotland skrev:Ska du göra det, så gör det hos en seriös piercare.
Och nej, det finns ingen seriös som gör det på så små barn.

Det klart att det finns men jag ska inte pierca henne med en jävla nål hos en piercng salong. Herregud !
av Riccardo127
02 mar 2012, 14:26

Jag vet att man i många länder gör det på väldigt små bebisar. Fick själv det innan jag hade fyllt 1, men det har istället gjort att jag nu har fobi mot alla slags piercingar... men sak samma.. Jag har inget ställe att rekomendera, men jag vet att de flesta hårsalonger gör det, du kan ju alltid sök...
av Riccardo127
01 mar 2012, 21:18

GGAAAAAHHHHH! jepp, jag får moralpanik här! Men jag tänker inte predika, tänker bara fråga, VARFÖR? Som sagt det här inlägget handlar inte om era åsikter utan enbart information från folk som vet ett bra ställe som själva har gjort det på sina barn. I spanien så tar man hål på flickorna när dem är ...
av Riccardo127
01 mar 2012, 21:15

Vem jag är? Jag är en person som ville veta lite mer om metoden eftersom jag inte känner till den, men som du gör. Jag ska inte lägga mig i mer här, det är tydligt att du inte ens vill argumentera för din sak, vilket jag var ute efter. Hoppas du får svar iaf, så det görs på ett professionellt ställ...
av Riccardo127
01 mar 2012, 21:02

Skulle du kunna skicka en länk på metoden du sa som var smärtfri. Skulle vilja läsa om det. Nej det var inte vad du sökte efter, men precis som en del tycker att håltagning på småbarn är OK, så är det en del som inte tycker det. Blev väldigt paff. Som "motståndare" till håltagning så ser ...
av Riccardo127
01 mar 2012, 20:39

Nästa

Återgå till avancerad sökning