7 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Rent utsagt...IDIOTISKT!

Nu ska jag kasta sten i glashus 8) men varför är det så viktigt att veta vad det är för kön på den bebis som väntar. Varför inte njuta av ovissheten av vad som ligger framför och leva i nuet. Någon gång i november kommer vår bebis till oss och då får vi lära känna honom/henne. Det räcker nog för mig...
av Scarlet
08 maj 2010, 15:31

Kategori: Bebisen i magen & ultraljud
Tråd: Rent utsagt...IDIOTISKT!
Svar: 48
Visningar: 5785

Re: Gravid vecka 11..orolig...

Å jag har inte haft några symptom alls förutom trötthet och lite ömma och större bröst de senaste 10 veckorna..... (Är i vecka 10) Det har min mamma och syster heller aldrig haft. De säger; "Var glad för varje dag du slipper må illa". Jag oroar mig inte så länge det inte blöder. Jag förstå...
av Scarlet
19 apr 2010, 14:21

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravid vecka 11..orolig...
Svar: 11
Visningar: 37443

Re: BF-Lista November 2010

1/11 Sissin: Cecilia heter jag och fyller 30 i år. Jag bor med min man i ett hus på landet untanför Kumla. Är utbildad ingenjör och jobbar med produktutveckling. Detta blir vårt första barn efter 1 års försök! 1/11 Love88: 21-årig Malmötjej här, pluggar till förskollärare och graviditeten var inte p...
av Scarlet
25 mar 2010, 21:02

Kategori: Novembermammor 2010
Tråd: BF-Lista November 2010
Svar: 111
Visningar: 9566

Re: söker andra gravida i sörmland

Å jag bor i Jönåker. Jag funderar själv bäst på hur jag ska portionera ut hästarna under graviditeten. Jag har bla en snart 4 årig blivande dressyrstjärna som inte kommer må så bra av att stå och jag vet inte hur bra mitt hjärta kommer må av att vara i halsgropen på en busig 4-åring när man börjar b...
av Scarlet
25 mar 2010, 20:36

Tråd: söker andra gravida i sörmland
Svar: 9
Visningar: 724

Re: Kronan Duovagn

Jag har också funderat på en Kronanvagn men känner ingen som har sådan. Ni som har vad tycker ni? Vi bor på landet och måste ha något som fungerar i lera och skog :) Vad tror ni?

//Maria
av Scarlet
22 mar 2010, 16:42

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Kronan Duovagn
Svar: 3
Visningar: 1141

Re: Novembermammor 2010

Även jag hänger på Novembertråden. Jag var ganska säker på att jag var gravid när jag gjorde testet och det var superblåttplus :D men jag har inga direkta symptom förutom att jag har lite ont i brösten. Var med maken och hans jobb på ungdomsläger i helgen och försökte sova på liggunderlag på mage. D...
av Scarlet
22 mar 2010, 16:33

Kategori: Novembermammor 2010
Tråd: Novembermammor 2010
Svar: 10028
Visningar: 478520

Re: söker andra gravida i sörmland

Hej, En till som hoppar in i tråden. Vi bor utanför Nyköping och ska förhoppningsvis, om allt går bra, få vårt första barn i november. Även vi har djur, tre hästar och två kattor (Helig Birma). Jag mår otroligt bra så här långt. Jag plussade snabbt och väldigt blått :D förra måndagen och har bara ha...
av Scarlet
22 mar 2010, 14:01

Tråd: söker andra gravida i sörmland
Svar: 9
Visningar: 724

Återgå till avancerad sökning