1727 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Julimamma 2010 bebissnack

Ja.. Tove blev ju dålig efter med hög feber men hon fick alvedon och när hon vaknade nästa gång var det över.. Men många märker inte av så mkt alls och de allra flesta får inte hög feber. Hög feber hör till sällsynta biverkningar..
av helenaeg
20 okt 2010, 21:41

Kategori: Julimammor 2010
Tråd: Julimamma 2010 bebissnack
Svar: 615
Visningar: 46780

Re: ´gravid eller inte? :O

Man säger ju att ett positivt test är positivt oavsett hur svagt det är. Därför borde du vara gravid. Det konstiga är dock att det var neg när du gick iväg och testade. Vad sa de om det? Det kan ju vara så att testen där inte är lika känsliga som det du tog och att hormonnivån är för låg för att ge ...
av helenaeg
20 okt 2010, 21:33

Kategori: Bli gravid
Tråd: ´gravid eller inte? :O
Svar: 2
Visningar: 544

Re: Blää

Svårt att säga vad det är. kan ju vara hormonsvängning och det kan vara graviditet eller ja, vad som helst egentligen. Men att kroppen måste återhämta sig när man ätit p-piller stämmer inte alltid. Jag hade ätit p-piller i många många år och när jag slutade med dom kom mensen efter nån vecka och sen...
av helenaeg
20 okt 2010, 21:29

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Blää
Svar: 5
Visningar: 399

Re: Julimamma 2010 bebissnack

Jag kan säga att för oss var det första provet när de var nyfödda värre än att vaccinas.. det kommer gå bra.
av helenaeg
18 okt 2010, 21:38

Kategori: Julimammor 2010
Tråd: Julimamma 2010 bebissnack
Svar: 615
Visningar: 46780

Re: Bruna flytningar?

Man kan ju tyvärr aldrig veta om en blödning är pga missfall men det jag kan säga är att det är jättevanligt att ha mindre blödningar under graviditeten, speciellt i början. Det är också jättevanligt att man får bruna flytningar eller mindre blödning när man skulle ha fått mens. Så mest troligt är d...
av helenaeg
17 okt 2010, 22:05

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Bruna flytningar?
Svar: 2
Visningar: 2489

Re: När började eran bebis sova hela nätter?

Tove började sova hela nätter för ca 1,5 vecka sen dvs vid 3 mån ålder. Hon sover nu från ca 8 eller 9 och vill oftast inte äta förrän vid kl 6 men vissa nätter kan hon vilja äta vid 4 istället. Innan hon började med detta så hade hon ett par veckor då hon somnade vid åtta för att vilja äta vid ca 2...
av helenaeg
17 okt 2010, 21:57

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: När började eran bebis sova hela nätter?
Svar: 28
Visningar: 24508

Re: Slem i bajset

Jo kan tillägga att hon idag bajsat tre gånger mot en annars..
av helenaeg
17 okt 2010, 19:23

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Slem i bajset
Svar: 3
Visningar: 5149

Slem i bajset

Idag när Tove har bajsat så kom det som slem eller som gelé som var brungul. Det var blandat med detta plus annat bajs som var lite faste än vanligt. Lite som kladdiga klumpar med korn i.

Jag är lite orolig för slemmet/gelén och undrar om någon känner igen detta?
av helenaeg
17 okt 2010, 19:22

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Slem i bajset
Svar: 3
Visningar: 5149

Re: Gravid och...DEPRIMERAD!!

Hej. Jag mådde väldigt dåligt under min graviditet. Inte pga samma saker utan pga oro men dock var jag deppig. Du är långt ifrån ensammen att känna dig deppig oavsett orsak. Vad jag tror är viktigt såhär med facit i handen är att du tar detta på allvar. Jag vet inte vilken v du är i men om den först...
av helenaeg
14 okt 2010, 19:35

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Gravid och...DEPRIMERAD!!
Svar: 7
Visningar: 9691

Re: Alla 35+

Vad skönt att allt är bra. Vår lilla tjej har en del bekymmer då hon har reflux och sover och äter dåligt. Detta i Sun tur gör att jag inte orkat med mentalt och jag är sjukskriven och min sambo hemma nu några veckor.. jag hoppas att hon blir bättre snart så jag klarar av att vara en bra mamma till ...
av helenaeg
14 okt 2010, 19:22

Kategori: 35+ mammorna
Tråd: Alla 35+
Svar: 423
Visningar: 28913
Nästa

Återgå till avancerad sökning
Annons: