83 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Hemmaträning

Hur går det för er ? Blir det någon träning ? =)
av Bananskalet-91
05 sep 2012, 11:26

Kategori: Hälsa & motion
Tråd: Hemmaträning
Svar: 45
Visningar: 17789

Tack ! =) Ja, får nog gå och köpa mej lite c-vitaminrika frukter och vad man nu mer kan köpa för att bli av med det. Visst kan man hjälpa kroppen massa genom att äta rätt, på flera olika sätt ! Det ska man verkligen tänka på ! Inte bara för att gå ner i vikt utan för att kroppen ska må bättre. Många...
av Bananskalet-91
29 aug 2012, 12:58

Det blir ingen F&S idag.. Har blivit riktigt förkyld. Hur kul är det då ?! Nu när man har kommit igång och tycker det är kul med träning.. Såå typiskt ! Blir iaf en liten långsam promenad ner till dagis sen för att hämta sonen, men inte mer än så. Är det bättre att äta grovt knäckebröd eller gro...
av Bananskalet-91
29 aug 2012, 11:28

Köpte laxfilé igår, så ditt recept madddee ska jag prova i veckan ! Pepparrot är ju så gott =) Imorgon ska jag åka till Friskis&Svettis för att kolla in deras prova på-erbjudande. Behöver komma ut bland lite folk nu.. Är tyvärr arbetslös, så gör inte så värst mycket på dagarna.. Tänkte att man k...
av Bananskalet-91
28 aug 2012, 11:53

Men oj, haha ! Slut överallt.. och jag som hade tänkt att testa det eftersom du sagt att det var så bra..! =) Klart man ska unna sej något gott på helgen, och det behöver ju inte vara onyttigt för det. Bara det att man köper någon extra som man inte har direkt råd att äta på veckodagarna, typ en god...
av Bananskalet-91
27 aug 2012, 22:53

Så bra skrivet av er båda, madddee och Aurora ! Sunt förnuft är nog en av de viktigaste sakerna. Man känner sin egen kropp bäst och vet vad man själv behöver för att orka och må bra. Jag mår bäst av att strunta i allt onyttigt och äta mycket fiber och gå en sväng då och då. Har några nära vänner som...
av Bananskalet-91
27 aug 2012, 19:09

Bra ! Lycka till nu !!

Grymt gjort !
Oj, hur orkade du det ? :P

Skulle vara så kul om vi alla kunde hjälpas åt och peppa varandra här. Ge förslag på mat och träning och allt vad det innebär ! Roligt om vi får med fler här som oxå är träningssugna =)
av Bananskalet-91
27 aug 2012, 13:53

Bra gjort ! Har varit inne på att bli medlem på matdagboken, men inte vetat om det är en bra sida eller inte, så det var kul att få veta att du var så nöjd med den. Får kika på det lite bättre.. Du får gärna stanna kvar och berätta mer hur du lyckades gå ner så pass mycket ! Skippade du helt kolhydr...
av Bananskalet-91
27 aug 2012, 10:05

Jo, jag har tempo när jag går ! Annars känns det inte som det händer något. Plus barnvagnen ibland och då tar det ju lite mer..

Det lät gott ! Får prova =)

Jobbigt när man vill men inte får/ kan träna. Men tiden kommer gå fort =)

Tack för tipset, ska kolla deras hemsida !
av Bananskalet-91
25 aug 2012, 16:24

Precis ! Tror det är lika viktigt med frukt som grönsaker ! Som du säger: måttliga mängder och sunt förnuft ! Går 6 km med barnvagn på 50 min.. Vet inte alls vad som kan räknas som bra.. Har kollat runt lite och vad jag läst så är det inte bra med vikter när man går..tydligen. Får kolla lite mer på ...
av Bananskalet-91
24 aug 2012, 17:04

Nästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()