217 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Latensfasen... hur var den för dig?

Nu har min prinsessa kommit, det blev en snabb förlossning inskrivningen 11,45 och hon är född 15,06. Så alla värkar innan hade haft en viss verkan!
av kajo___
10 mar 2011, 16:26

Kategori: Förlossningen
Tråd: Latensfasen... hur var den för dig?
Svar: 15
Visningar: 21899

Re: Barn under studierna?

Ebba*, Ja det är ju helt och hållet vilken kurs man läser... Men det är väl jätte smart att försöka läsa några kurser för då slipper ju du dom sen och har mer tid till bebis. Men eftersom vi redan har ett ganska lugnt schema så hoppas jag att vi kommer att fixa det. Min sambo ska vara pappa ledig må...
av kajo___
25 feb 2011, 17:55

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Barn under studierna?
Svar: 23
Visningar: 2799

Re: Latensfasen... hur var den för dig?

Ja, nu vill jag bara att det ska sätta igång! Men jag är rädd att det kommer dröja några veckor till... Men det är kul att läsa om er andra att det är så olika! Men jag ska ta ditt råd att röra lite lagom på mig, bara så jag inte sliter ut mig :) Man önskar ju att vattnet skulle gå, för då är det ju...
av kajo___
25 feb 2011, 10:17

Latensfasen... hur var den för dig?

Jag var inne på förlossningen igår för jag inte hade känt av bebis på hela dagen. Precis innan vi kom in började jag få väldigt ont på högersida av ryggen och lite över magen. De höll i sig tills jag tog två panodil och jag gick och la mig i badet hemma. Idag har jag inte känt några värkar som har g...
av kajo___
25 feb 2011, 09:00

Re: Barn under studierna?

Jag ska ha barn vilken dag som och jag kommer att fortsätta studera under tiden, vist vara hemma några veckor helt men min sambo ska vara pappa ledig och ibland får bebis följa med till skolan, läser till lärare och har mycket praktiska delar och vi är en liten klass som alla har accepterat det! Jag...
av kajo___
24 feb 2011, 10:59

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Barn under studierna?
Svar: 23
Visningar: 2799

Re: Inför förlossningen- några tips för mig och partner?

Tack för tipsen! Godis, schampo, balsam och hårsnoddar är nedpackat :) Jag har inga förutbestämda idéer om hur förlossningen ska vara, försöker se det som att det blir som det blir och bara låta kroppen jobba och försöka koncentrera mig på det som sker här och nu! Jag har haft en hel del förvärkar b...
av kajo___
17 feb 2011, 13:57

Tråd: Inför förlossningen- några tips för mig och partner?
Svar: 29
Visningar: 8725

Re: Inför förlossningen- några tips för mig och partner?

Jag tar oxå till mig av alla underbara tips! jag har redan ändrat nedräkningen från 13dagar idag till 27, vist det är inte så lätt att bara tänka bort Bf datumet men jag försöker ändå :) vattenflaska ska jag genast packa ner i BB väskan! Sen sån med pip! Jag har ju varit inne och stoppat förlossning...
av kajo___
17 feb 2011, 13:39

Tråd: Inför förlossningen- några tips för mig och partner?
Svar: 29
Visningar: 8725

Re: Frustrerad...

Ja, h*n kommer ju när h*n känner sig redo. Idag fick jag en slemigblödning så jag hoppas att det är lite nämre nu :) Gick slemproppen på er?
av kajo___
13 feb 2011, 22:06

Tråd: Frustrerad...
Svar: 12
Visningar: 3326

Blödning imorse...

Okej, imorse fick jag en blödning mörkt blod med slemklumpar så jag tänkte att det var ju säkert slemproppen som gick, men nu ikväll sitter jag och läser på intrenet och så står det att man ska kontakta förlossningen vid blödning... Jag har haft några ordentliga värkar under dagen. Någon som kan kom...
av kajo___
13 feb 2011, 21:55

Tråd: Blödning imorse...
Svar: 3
Visningar: 1419

Re: Frustrerad...

Måste varit underbart, då är det ju inga tvivel när vattnet har gått :)
av kajo___
11 feb 2011, 20:37

Tråd: Frustrerad...
Svar: 12
Visningar: 3326
Nästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()