63 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: rfsu test, hjälp mig!

http://www.familjeliv.se/hem/emiliah/ga ... fjfbto.png

nu går det att kolla på testet, hade råkat göra så enbart inloggade kunde se den. Så blev testet iaf, vet inte vad jag ska tro. :(
av Emiliah_
12 mar 2010, 17:28

Kategori: Bli gravid
Tråd: rfsu test, hjälp mig!
Svar: 7
Visningar: 2141

rfsu test, hjälp mig!

Hej jag tog ut min p-stav 25/1 blödde under hela tiden nästan när jag hade den i 3år. när jag tog ut den fick jag en liten blödning 2dagar efter men mensen har inte kommit tbx sedan den lilla blödningen 27/1-10 .har haft jätte mycket gravsymtom, och magen är så uppsväld så jag ser ut att vara höggra...
av Emiliah_
11 mar 2010, 22:19

Tråd: rfsu test, hjälp mig!
Svar: 7
Visningar: 2141

Re: Är der möjligt med mens under Grav?

carazon

nej det kom massa ivägen och jag var så ung då. men nu håller vi faktiskt på att försöka skaffa oss en liten :D så jag hoppas jag har nått nu
av Emiliah_
05 mar 2010, 23:58

Tråd: Är der möjligt med mens under Grav?
Svar: 15
Visningar: 6488

Re: Är der möjligt med mens under Grav?

ja det kan man ! jag hade min mens, dock hade jag oregelbunden mens, men mensen gjorde så att jag inte märkte av att jag var gravid fören vecka 18, hade nyss fyllt 16år då :/
av Emiliah_
03 mar 2010, 17:28

Tråd: Är der möjligt med mens under Grav?
Svar: 15
Visningar: 6488

Re: Normalt? ingen mens på 36dagar

min mens innan jag satt in staven var lite olika, men jag brukade ha två små mindre blödningar på en månad, så ungefär 14dagar låg den på, för redan då var den oregelbunden. men har aldrig någonsin tagit sånhär tid.
av Emiliah_
03 mar 2010, 17:25

Tråd: Normalt? ingen mens på 36dagar
Svar: 2
Visningar: 431

Re: Vems efternamn på barnet?

okej :D seså jag är inte ensam som vill ha sitt egna efternamn :)
av Emiliah_
03 mar 2010, 17:08

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Vems efternamn på barnet?
Svar: 13
Visningar: 2616

Re: Hjälp mig, neggravtest pos Ältest

tack för hjälpen.

nej sträcken har inte vart lika starka men verkligen inte långt ifrån! har gjort tester nu 7dagar i rad, och alla har visat starkt men inte lika starkt.
av Emiliah_
03 mar 2010, 17:04

Kategori: Gravid forum
Tråd: Hjälp mig, neggravtest pos Ältest
Svar: 6
Visningar: 633

Normalt? ingen mens på 36dagar

hejhej, skulle behöva lite hjälp:) jag tog ut min p-stav 25/1-10 och jag har jämnt blödit när jag hade p-staven, jag slutade dock blöda dagen efter jag tog ut p-staven 26/1. har haft alla olika symtom man kan tänka sig, men inget PLUS på gravtest än, Dock har jag bara testat med TestLagrets stickor,...
av Emiliah_
03 mar 2010, 16:51

Tråd: Normalt? ingen mens på 36dagar
Svar: 2
Visningar: 431

Hjälp mig, neggravtest pos Ältest

jag behöver hjälp. jag tog ur min p-stav 25/1 ca 1-2veckor senare började jag få gravsymtom, testat massa tester ifrån testlagret men ingen har visat posetivt, men många säger att man kan testa med ÄLtest också för att kunna se en graviditet, och dom är mycket känsligare?. testade och köpte några st...
av Emiliah_
25 feb 2010, 02:06

Kategori: Gravid forum
Tråd: Hjälp mig, neggravtest pos Ältest
Svar: 6
Visningar: 633

Re: Vems efternamn på barnet?

Vad skönt att jag inte är ensam om att tycka så :D det får nog bli dubbel namn på min också hoppas jag är gravid bara ;D
av Emiliah_
25 feb 2010, 00:47

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Vems efternamn på barnet?
Svar: 13
Visningar: 2616
Nästa

Återgå till avancerad sökning