130 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravida

Hej jag är också en 90a och min kille är 73a. Vi är inne på vårat första försöka att skaffa barn och ska testa om de redan har tagit sig till nästa helg. Jag har lite ont i svanken,lite ont i magen och så mår jag lite illa då och då men var ju lite mer en en vecka sedan ag hade äglossning bara,vet i...
av MiaIa-90
23 aug 2011, 17:08

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravida
Svar: 551
Visningar: 43167

Re: Inskriven på AF - och jobbar en dag i veckan?

Jag är sedan en tid inskriven på Arbetsförmedligen och är med i det som kallas för Jobb- och utvecklingsgarantin. Jag får ett antal kronor per dag och sammanlagt i månaden får jag drygt 2700-3000. Nu är det så att jag till 97% säkerhet har fått ett litet extrajobb där jag kommer att jobba ett pass ...
av MiaIa-90
30 maj 2011, 23:35

Kategori: Ekonomi & Jobb
Tråd: Inskriven på AF - och jobbar en dag i veckan?
Svar: 2
Visningar: 4859

Re: Nya vänner!

Kan skriva på msn om du vill.
Heter [email protected] värdens längsta andess hihu
av MiaIa-90
03 feb 2011, 15:37

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Nya vänner!
Visningar: 1441

Re: Hjälp hur ska jag göra!

Hej, jag förstår nog lite hur du menar men inte helt. Jag tycker inte att det är ett orimligt krav av din kille att tycka att du ska jobba lite innan ni skaffar barn. Det kan vara svårt att få ekonomin att gå ihop och så annars. Sen förstår jag också din längtan. Men framförallt verkar det som att ...
av MiaIa-90
02 feb 2011, 19:31

Kategori: Bli gravid
Tråd: Hjälp hur ska jag göra!
Svar: 3
Visningar: 984

Hjälp hur ska jag göra!

Hej jag har en jobbig sitvation där jag och min kille har svårt att komma överens om saker vi bråkar ofta om framtiden och flytta ihop och barn och så. Jag vill ha barn nu och har velat ha det länge men han vill inte jag har redan väntat i 5år men inte hela tiden med honom. Vi har varit ihop i 3år o...
av MiaIa-90
02 feb 2011, 19:18

Kategori: Bli gravid
Tråd: Hjälp hur ska jag göra!
Svar: 3
Visningar: 984

Nya vänner!

Hej jag söker nya vänner för att jag har inga och jag känner mig så ensam:(.
Vill bara känna att jag har någon att prata med och kanske träffas fram över.
Om det är någon som känner som jag skriv gärna till mig.
Mvh Mia
av MiaIa-90
02 feb 2011, 19:17

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Nya vänner!
Visningar: 1441

Re: UNGA mammor +15

JO jag hoppas på att det kommer bli barn för min del det är det jag vill över allt annat och för mig och min kille förstås:).
Men jag har inte något fast jobb en men men om jag blir gravid så kalrar jag allt det vet jag.
Tack:)!
av MiaIa-90
05 aug 2010, 11:19

Kategori: Ung och gravid
Tråd: UNGA mammor +15
Svar: 47
Visningar: 9867

Re: ensam söker någon

Hej jag kan gärna prata med dig. Ova sätt hur det går och hur du bestämmer dig för att göra så kommer du att klara av det. Man kan klara sig själv utan en kille också ju bara man vill. Dina vänner är dom du ska vända dig till om du litar tillräkligt på dom. Själv kan jag ju säga att ajg var gravid n...
av MiaIa-90
05 aug 2010, 11:16

Kategori: Ensamstående föräldrar
Tråd: ensam söker någon
Svar: 6
Visningar: 5458

Re: UNGA mammor +15

Hej hej på er:). (chewing) Gud vad kul för dig att få ett litet barn:). Hoppas allt känns br aoch kommer bli kul. Håller tummarna för dig. Kram ta ahnd om dig! (nittiotrean)Hej jo de kan jag förstå att du vill göra allt blir ju lite lättare då. MEn man klarar sig bra endå utan skolan och kille om ma...
av MiaIa-90
05 aug 2010, 10:27

Kategori: Ung och gravid
Tråd: UNGA mammor +15
Svar: 47
Visningar: 9867

Re: Någon som känner som jag!

Jo det kommer nog att vara skönt jag tar ju studenten nu:) men jag måste jobba lite tycker killen innan barn:/.
av MiaIa-90
13 maj 2010, 21:23

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Någon som känner som jag!
Svar: 8
Visningar: 1459
Nästa

Återgå till avancerad sökning