Hej Jag tror på Andar och spöken, jag har min morfar vakar överr mig hela tiden och sen finns det massa andra släktingar som har gått bort med åren både från min sida och min sambos sida. Ibland är inte andarna här hos oss överrens överr nått då bruckar jag få säga till dom att dom får helt enkelt ...
Har råkat ut för en del i vårt hus. Byggt förre 1900. Någon lägger handen på min rygg i duschen, trodde det var min man. Frågar honom han ville nått... Men det är tomt bakom mig när ajg vänder mig om... Några dagar senare berättar min man att han också råkat ut för detta. Någon går i trappan, på ov...
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Jag FATTAR inte att ni törs bo kvar i hus som spökar :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Kanske är jag ovanligt harig av mej men jag skulle skrikande lämna huset och aldrig sätta min fot där igen. Jag tror stenhårt på spöken, har själv vari...
Åhh Angelixa! Vilket rötägg din kille visade sej vara!!!!!! Men som sagt han kan inte få ensam vårdnad. Och dom tar aldrig ett spädbarn från sin mor om det inte är något fel på modern som hotar barnets hälsa. Det låter helt sjukt att han skulle vilja ta sonen ifrån dej. Som för att straffa dej och s...