6 träffar

Återgå till avancerad sökning

Gravid eller bara knäpp?

Inget preventiv medel är ju 100 % säkert. Själv använder jag mig utav en p-stav sedan 30/6-11 och har tyckt att den funkat super bra. Hela förra året fick jag min mens varannan månad och jag har googlat lite och vad jag har förstått så är det vanligaste att då som mensen kommer de tre första månader...
av prinsessaa-an
16 apr 2012, 11:43

Kategori: Gravid forum
Tråd: Gravid eller bara knäpp?
Svar: 1
Visningar: 865

Re: HJÄLP pojkvännen vill att jag gör abort

Hej alla. tack för era svar! Var hos gynekologen i tisdags och ja... Vet inte om jag ska säga att det är bra eller dåligt men... Dom hittade inget med ultraljud, inte ens ett tecken på att jag varit gravid. Tog en massa blodprov för säkerhetensskull och fick igår ett samtal angpende prov svar och de...
av prinsessaa-an
16 jun 2011, 19:59

Kategori: Bli gravid
Tråd: HJÄLP pojkvännen vill att jag gör abort
Svar: 11
Visningar: 5202

HJÄLP SNABBT 19 år, Gravid, pokvännen vill ha abort

Hej, Jag är 19 år och gravid! Fick för en vecka sedan veta att jag var gravid, för pojkvännen var en abort en självklarhet. För att slippa jobbiga känslor bokade jag en abort tid och ska imorgon till östra sjukhuset för att göra ultraljud och skit men börjar nu bli tveksam på ifall jag verkligen är ...
av prinsessaa-an
13 jun 2011, 20:53

Kategori: Ung och gravid
Tråd: HJÄLP SNABBT 19 år, Gravid, pokvännen vill ha abort
Svar: 4
Visningar: 2220

HJÄLP pojkvännen vill att jag gör abort

Hej, Jag är 19 år och gravid! Fick för en vecka sedan veta att jag var gravid, för pojkvännen var en abort en självklarhet. För att slippa jobbiga känslor bokade jag en abort tid och ska imorgon till östra sjukhuset för att göra ultraljud och skit men börjar nu bli tveksam på ifall jag verkligen är ...
av prinsessaa-an
13 jun 2011, 20:46

Kategori: Bli gravid
Tråd: HJÄLP pojkvännen vill att jag gör abort
Svar: 11
Visningar: 5202

bebis sugen med en massa frågor

Hej, Alexandra heter jag ochär 19 år gammal! Jag bor i Göteborg, fortfarande hemma hos pappsen, tillsammans med min lilla vovve. Planerar att flytta ihop med pojkvännen snart då vi varit tillsammans i snart två år, jag har länge gått i bebistankar. Blev medlem här för ca ett år sedan då jag blev gra...
av prinsessaa-an
26 apr 2011, 22:38

Kategori: Nykomling
Tråd: bebis sugen med en massa frågor
Svar: 1
Visningar: 1150

Re: Söker ovanligt flicknamn!!!

satt och kollade igenom min snittblomsbok och lyckades hitta en hel del namn på latin som jag tyckte var fina och som troligen är rätt ovanliga

Ammi - Slöjsilja
Berzelia - Berzelia
Briza - Darrgräs hehe
Freesia - Freesia
Nerine - Nerine

Briza är en klar favorit! :P
av prinsessaa-an
09 maj 2010, 20:58

Kategori: Barnets namn
Tråd: Söker ovanligt flicknamn!!!
Svar: 120
Visningar: 68306