Annons:

451 träffar

Återgå till avancerad sökning

7-årings skärmtid/speltid

Hur gör ni? Min 7-åring älskar att spela på I-paden, Infinity, datorn och vi har många diskussioner och bråk kring skärmtiden. Han har fått vara med och komma med synpunkter men i slutändan är det ju vi som måste avsluta och set blir alltid bråk då han aldrig är ”färdig” eller ”ska bara”... Först pr...
av godishanna
08 sep 2018, 09:07

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: 7-årings skärmtid/speltid
Svar: 0
Visningar: 1086

Säljer en mycket fin lite äldre Brio

Svart Briovagn med sittdel och liggdel. Minns inte modell men googlat och den är lik Brio Nova Classic. Supermysig att köra och lätt att manövrera trots fyra fasta hjul, inte heller så bred vid hjulen som många nya modeller. Följer med gör förutom ligg- och sittdel även myggnät, regnskydd, vinteråkp...
av godishanna
20 okt 2016, 13:23

Kategori: Barnvagnar & tillbehör
Tråd: Säljer en mycket fin lite äldre Brio
Visningar: 5845

Re: Julibarn 2013 - efter förlossningen

Grattis Pixel vad kul :) Alve eller Alvzilla som han kallas ibland har hunnit bli 2 år och här är det också mycket humör. Kastar sig på golvet och rullar runt skrikandes när han inte får som han vill, drar i håret, bits, och nyps. Storebror som hittills haft tålamod har tröttnat och vi får ofta gå e...
av godishanna
03 aug 2015, 15:55

Kategori: Julibarn 2013
Tråd: Julibarn 2013 - efter förlossningen
Svar: 473
Visningar: 40855

Re: Märkliga prickar/utslag vc hade ingen aning om vad det v

Jag var lite inne på myggbettsallergi då vi just varit i myggtätt område och han fick några bett. Men vi kom hem i fredags och han kliade knappt på betten. Idag är det onsdag... Kan allergi vara fördröjd? Kan inte säga med säkerhet om prickarna sitter på exakt samma ställen som myggbetten heller...
av godishanna
22 jul 2015, 14:08

Kategori: Barnsjukdomar & allergier
Tråd: Märkliga prickar/utslag vc hade ingen aning om vad det var!
Svar: 1
Visningar: 2863

Märkliga prickar/utslag vc hade ingen aning om vad det var!

Dessa kom inatt. Vaknade av att lillebror kliade sig. Från början var de mer skarpt avgränsade men har flutit ihop lite. Känns lite upphöjda. Storebror har ett par tre st liknande fast mindre o ljusare. De har haft vattkoppor. VC hade inte en susning utan skickade remiss till hudkliniken så nu vänta...
av godishanna
22 jul 2015, 13:22

Kategori: Barnsjukdomar & allergier
Tråd: Märkliga prickar/utslag vc hade ingen aning om vad det var!
Svar: 1
Visningar: 2863

Re: Jan. mammorna 2011 bebissnack

Hej Oj ja vad länge sedan man var här inne. Grattis till alla nya bebbar och bebbar på väg :D Här är det fullt ös. Vidar fyllde 4 i januari och Alve har hunnit bli 20 månader och även han börjat på förskola. Vidars trots är inne i en lite lugnare period, som tycktes starta iom att han började fs på ...
av godishanna
26 mar 2015, 16:03

Kategori: Januariföräldrar 2011
Tråd: Jan. mammorna 2011 bebissnack
Svar: 2597
Visningar: 100659

Re: Förskolepersonalen klarar inte min son, nu ska HAN utred

Har träffat specialpedagogen nu och det känns mycket bättre. Hon har förklarat hur hon kommer att jobba och det verkar vettigt. hon frågade också oss hur mycket förtroende vi har för personalen. Det kommer kanske något gott ur detta :)
av godishanna
05 feb 2015, 20:43

Kategori: Förskolan
Tråd: Förskolepersonalen klarar inte min son, nu ska HAN utredas!!
Svar: 3
Visningar: 6311

Trött på att saker försvinner på fs

Bara jag som blir trött på att saker försvinner på förskolan. Strumpor och nappar kan jag leva med men tröjor, mössor, vantar... Att hämta på fredan och inte få med sig favvosnutten hem igen (den hittades dock på måndagen igen). Tror inte det är personalens fel, folk kan visst bara inte skilja på mi...
av godishanna
29 jan 2015, 09:16

Tråd: Trött på att saker försvinner på fs
Visningar: 1723

Förskolepersonalen klarar inte min son, nu ska HAN utredas!!

Min precis 4 år fyllda kille är ett busfrö, ett ganska krävande barn, väldigt trotsig och med mycket vilja. Han får utbrott men visar ofta empati och är en fin storebror. Visst har vi det väldigt tufft med honom ibland också men tycker ändå att förskolepersonalen kundebehandlat honom på ett annat sä...
av godishanna
17 jan 2015, 00:38

Tråd: Förskolepersonalen klarar inte min son, nu ska HAN utredas!!
Svar: 3
Visningar: 6311

Är så sugen på barn nr3 men velar om hela livet

Så svårt att stå mellan flera olika viljor inom mig. Jag vill så gärna ha ett tredje barn men samtidigt vill jag att de ska växa upp lite, längtar så efter äventyr, att få ut och resa. Planerar att göra en större resa det år vi fyller 40, vilket är samma år som vår yngste fyller 6. Tror inte de bör ...
av godishanna
15 nov 2014, 22:05

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Är så sugen på barn nr3 men velar om hela livet
Svar: 2
Visningar: 3232
Nästa

Återgå till avancerad sökning

Annons: