11 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Bila med barn hur långt kan man åka med små?

Jag hade absolut inte åkt så långt som till Italien med små barn. Hoppas jag inte låter negativ, men våra barn hade inte klarat det iallafall.
av KatarinaR
06 aug 2010, 00:07

Kategori: Resa med barn
Tråd: Bila med barn hur långt kan man åka med små?
Svar: 4
Visningar: 4773

Re: Hej på er Ny här

Välkommen och Lycka Till!
av KatarinaR
06 aug 2010, 00:02

Kategori: Nykomling
Tråd: Hej på er Ny här
Svar: 9
Visningar: 1085

Re: är jag bitter? alkohol?

Något som fungerade för mig var att få min man intresserad av träning. Han gillade också att dricka på helgerna förr (och vi kan fortfarande ta ett glas vin tillsammans). Men jag fick honom att börja träna endel och sedan dess tänker han mycket mer på vad han stoppar i sig. Och dessutom känner han a...
av KatarinaR
27 jul 2010, 12:41

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: är jag bitter? alkohol?
Svar: 9
Visningar: 1982

Re: kan man bli avskedad pga VAB

Självklart borde man kunna vara hemma och VAB:a utan att vara rädd att bli av med jobbet. Har man en partner med fast jobb är det ju dock kanske säkrast att den som har fast jobb tar lite fler av VAB tillfällena. Tyvärr är det ju så att som arbetsgivare vill du ju oftast ha dina anställda på jobbet ...
av KatarinaR
27 jul 2010, 12:35

Kategori: Ekonomi & Jobb
Tråd: kan man bli avskedad pga VAB
Svar: 11
Visningar: 11846

Självklart borde man kunna vara hemma och VAB:a utan att vara rädd att bli av med jobbet. Har man en partner med fast jobb är det ju dock kanske säkrast att den som har fast jobb tar lite fler av VAB tillfällena. Tyvärr är det ju så att som arbetsgivare vill du ju oftast ha dina anställda på jobbet ...
av KatarinaR

av KatarinaR

Re: Hur berättade vi för anhöriga/chef?

Kul att du ville dela med dig av denna roliga berättelse :D

/Katarina
av KatarinaR
27 jul 2010, 12:28

Kategori: Februariföräldrar 2011
Tråd: Hur berättade vi för anhöriga/chef?
Svar: 26
Visningar: 2634

Re: hjälp!

Slappna av!

Du behöver inte vara orolig! Det vanligaste är ju trots allt att det tar några månader innan det blir något. Ett år kan ni ju hålla på utan att ni behöver bli alltför oroliga.

Kram Katarina
av KatarinaR
27 jul 2010, 01:38

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: hjälp!
Svar: 4
Visningar: 485

Re: nervös!

Som sagt, förlossningen är inget att var nervös över. För de allra flesta är det en underbar upplevelse. Problemet är att de som får det lite jobbigt (för de finns så klart) tenderar att höras mer än de som har haft den där underbara upplevelsen under förlossningen. Mitt tips: Du som har en förlossn...
av KatarinaR
27 jul 2010, 01:34

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: nervös!
Svar: 7
Visningar: 1211

Re: Vill du gifta dig med mig?

Spännande,

Du får gärna berätta hur det gick!

Kram Katarina
av KatarinaR
27 jul 2010, 01:31