337 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Funderar på att börja försöka i höst

Lindatw: Vad roligt att ni har Ossian högst upp på listan. Det är ett namn som jag alltid gillat, var typ 15 år när jag hörde det första gången och tänkte att det ska min son heta. När jag träffa min sambo sa jag till honom att vår son ska heta Ossian, så är det bara :) Och som tur var gillade sambo...
av EmmaStina
11 feb 2014, 17:02

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Funderar på att börja försöka i höst
Svar: 447
Visningar: 33810

Stina1983: Jag beklagar, cancer är verkligen en hemsk sjukdomen. Hur går det för Leonard? Förstår att det är jätte jobbigt med kolik. Lindatw- Hur gick det med undersökningen? Fick ni höra hjärtljuden? Det är ju så underbart när man får höra det lilla pickandet från hjärtat. Infinite: Vad skönt att ...
av EmmaStina
27 jan 2014, 21:48

Det var en dramatisk förlossning, men vad skönt att det gick bra i alla fall! Hoppas att hon får komma hem snabbt, så att ni får fira jul hemma :) Och vilken härlig julklapp ni fick. Grattis!
av EmmaStina
05 dec 2013, 22:22

Jag hoppas det går snabbt, vill bara få svar och hjälp nu. Jag har lämnat blodprov, min sambo ska lämna sina prover imorgon och den 19 december så ska vi till läkaren för att få svar på proven och även se vad som händer här näst :)
av EmmaStina
20 nov 2013, 21:17

Grattis Stina1983! Vad kul att bebisen äntligen kom :) Håller med Infinite att du är en riktig kämpe. Jag förstår till viss del hur du känner, hade också en tuff förlossning. 48 timmar och akutkejsarsnitt. Mitt tips till dig är att be om att få prata med någon om förlossningen, så att du inte går oc...
av EmmaStina
19 nov 2013, 21:26

Re: För alla som kämpar på antar jag

Ni är så snabba på att skriva :) Helt galet, varje gång jag går in har jag massa att läsa ikapp. Fick mensen i tisdags och hade mitt första riktiga sammanbrott :cry: Grinade ögonen ur mig, stod i duschen en timme (ville inte att sonen skulle se mig bryta ihop). Trodde verkligen att denna gång var de...
av EmmaStina
05 nov 2013, 21:44

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 203181

Stina1983: Förstår att det är tungt. Sonen föddes en vecka för tidigt och jag tyckte det var jätte jobbigt sista veckan. Bisolvon?? Som i hostmedicin? Hur fungerar det?
av EmmaStina
04 nov 2013, 21:45

Grattis NannaP!!! :D Vad härligt!

Vad snabba ni är att skriva, har inte läst på några dagar och så pang bom så har jag flera sidor att läsa..haha. Kul med lite kvällsläsning!
av EmmaStina
30 okt 2013, 21:50

Då säger jag Skål, tjejer :) Här är en till som dricker ett glas vin för att hon kan. Just nu känns det som att tiden kryper fram till den 12/11, vill bara köra igång det hela snart. Den 30 ska jag få mens enligt min app :) Är väl ingen idé att hoppas, blir bara så sjukt besviken när den kommer. Vil...
av EmmaStina
25 okt 2013, 21:13

Tack så mycket :) Kul att få vara med här. Hellnnaa: Okej vad spännande. Håller tummarna för att inseminationen tar sig :D Vi kommer att vara i Falun, hoppas de är bra! Men då har det gått rätt fort med utredningen och så? Trodde det skulle ta jätte lång tid. NannaP: Det är det jag känner, jag vill ...
av EmmaStina
23 okt 2013, 20:49

Nästa

Återgå till avancerad sökning