40 träffar

Återgå till avancerad sökning

Handläggare på försäkringskassan här?

Jag undrar om någon som jobbar som handläggare på försäkringskassan skulle kunna tala om för mig vilka arbetstider som gäller normalt, samt om det är mycket övertid och hur mycket man får betalt för övertiden. Har själv blivit erbjuden jobb som handläggare för sjukförsäkring och är lite fundersam kr...
av Gwen86
08 apr 2012, 15:34

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Handläggare på försäkringskassan här?
Svar: 1
Visningar: 3274

Re: Min sexmånaders-bebis har sömnproblem...

Idag upptäckte jag att en tand håller på och växa ut.. undrar om det inte kan vara det som gjort att sömnrutinerna blivit krångligare. Hmm.. får avvakta och se. Tack för alla svar!
av Gwen86
30 jun 2011, 11:02

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Min sexmånaders-bebis har sömnproblem...
Svar: 12
Visningar: 13106

BTW ja hon ligger i egen säng.
av Gwen86
24 jun 2011, 21:41

Hej! Hon brukar vara jättetrött när jag lägger henne, hon gnuggar sig i ögonen och gnäller osv. Det är därför jag känner att det är dags för henne att sova. problemet är ju att hon går upp sex varje morgon oavsett hur lite hon sovit och blir hon övertrött, blir klockan mer än tio så somnar hon inte ...
av Gwen86
24 jun 2011, 21:34

Jag har försökt göra så, men tyvärr så blir det oftast så att efter ett tag så blir leken och skrattet till gråt. Jag funderar dock på om man inte borde fortsätta på denna metod ändå, att låta henne ligga kvar i sängen, hur svårt det än är. Man blir ju så nojjig när de blir jätteledsna bara - men sa...
av Gwen86
19 jun 2011, 23:26

Min sexmånaders-bebis har sömnproblem...

Hej! Det är så att min sexmånadersbebis har jättesvårt att somna på kvällarna! Jag brukar dämpa ljuset och lägga på lite lugn musik samt varva ned genom att läsa en bok eller dylikt ca en timme innan jag försöker få henne att sova - men det är ändå jättesvårt att få henne att sova! Till slut går det...
av Gwen86
19 jun 2011, 21:41