6 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: systembolagets alkoholfria?

Oftast står det att det innehåller upp till 0,5% men kan alltså vara mindre. Man skriver alltså det som 0,5% för att vara på den säkra sidan. Men det innehåller inte över det och 0,5% ÄR alkoholfritt. Om BM sagt 0% så är ju det utan decimal. Jag tycker faktiskt att det godaste alkoholfria är Chapel ...
av Heartan
18 jul 2013, 13:47

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: systembolagets alkoholfria?
Svar: 9
Visningar: 9797

Re: Ingift svärfar kör över oss och riskerar skada vårt barn!

Självklart kan det verka som den enda lösningen, men faktum är att det förmodligen inte kommer att fungera. För han kommer ändå. Och kräver jag att svärmor kommer utan honom misstänker jag att min sambo ställer sig mitt emellan och inte vågar ta mitt parti. (Han är mycket nära sin mamma av förklarli...
av Heartan
30 nov 2011, 22:50

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Ingift svärfar kör över oss och riskerar skada vårt barn!
Svar: 4
Visningar: 6791

Ingift svärfar kör över oss och riskerar skada vårt barn!

Det här går snart inte längre. Jag har utvecklat en depression nu, kanske på grund av att min "svärfar" (ingift för några år sedan) anser sig kunna hantera vårt barn bättre än mig/oss och vägrar att lyssna när vi säger åt honom. Han VÄGRAR att stödja nacken på honom, har inte gjort sen han...
av Heartan
30 nov 2011, 20:25

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Ingift svärfar kör över oss och riskerar skada vårt barn!
Svar: 4
Visningar: 6791

Re: Gravid? Hur berättade ni?

Vi plussade i november. Julen skulle firas hos mina föräldrar i Dalarna, så kvällen innan (för att slippa avslöja nåt genom att tacka nej till vin osv) fick mina och hans föräldrar varsitt paket att öppna direkt. De innehöll haklappar som det stod " Om jag inte får mamma och pappa frågar jag mo...
av Heartan
21 sep 2011, 12:13

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravid? Hur berättade ni?
Svar: 12
Visningar: 7507

Re: Acta Graco Logico?

Den ska funka lika bra utan basenheten med bara bältet. Vi köpte vår på Jollyroom.se och fick basen med i köpet billigt. Basen är mest för att underlätta om man har egen bil, så att det fortare att klicka i och ur babyskyddet. Vi har dock inte hunnit inviga vårt än.... någon vecka kvar. Men vänner t...
av Heartan
13 aug 2011, 11:22

Kategori: Barnvagnar & Säkerhet
Tråd: Acta Graco Logico?
Svar: 5
Visningar: 4153

Sommar/höstmamma i Linköping med omnejd 2011?

Undrar om det finns någon mer som kommer att bli sommar/höstmamma här i Linköping med omnejd? Vore så kul att komma i kontakt med flera, då jag inte känner en enda tjej här i stan. Vore kul att ha någon att ta en promenad med, gå på simhallen, ta en fika och jämföra och babbla med! Speciellt nu när ...
av Heartan
30 mar 2011, 16:50

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Sommar/höstmamma i Linköping med omnejd 2011?
Svar: 1
Visningar: 1315

Återgå till avancerad sökning