2021 träffar

Återgå till avancerad sökning

Nu är Julia här :)

Mycket länge sen jag var inne överhuvudtaget, men hoppas att det ska bli bättring med det nu :) I måndags blev Amanda äntligen storasyster!! Julia ville ut fort och träffa oss alla :) Åkte in vid 4 och vid kvart i sex kom hon med buller och bång, höll på att föda i badet så det var snabbt in i förlo...
av mandis04
29 maj 2009, 18:12

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: Nu är Julia här :)
Svar: 5
Visningar: 1040

Re: Hej alla!

Strumpan skrev:Kan bara gratulera till vildingen i magen då :D !

Tack :)
av mandis04
30 dec 2008, 08:25

Kategori: Gravid forum
Tråd: Hej alla!
Svar: 3
Visningar: 843

Re: Kan man äta?

äsch, jag fryser den i tre dagar om det nu skulle vatt nån fara överhuvudtaget, sen har jag fest på mackor med kalmarkorv på till helgen =)
av mandis04
29 dec 2008, 19:25

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: Kan man äta?
Svar: 6
Visningar: 4319

Kan man äta?

Var så sugen på Kalmarkorv igår, och köpte med mej en sån hem för att ha på mackan... Sen idag på morgonen slog det mej, får man äta? Läste tidigare idag att sån färdigpackad hel korv som ligger i påläggsdisken inte är okej att äta?! (http://www.barntotal.se/gratis_raadgivning/fraagor_och_svar_gravi...
av mandis04
29 dec 2008, 15:57

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: Kan man äta?
Svar: 6
Visningar: 4319

Hej alla!

Jag är tillbax *wee* Drar en snabb resume, då jag har en liten tjejja här brevid som vill att jag ska leka med henne istället för att sitta här :) Det har nu gått ett tag sen jag var här inne och berättade om vad jag trodde var ett missfall igen, det började på samma sätt som det gjorde gången innan...
av mandis04
29 dec 2008, 15:08

Tråd: Hej alla!
Svar: 3
Visningar: 843

Re: Så nervös....

Så var det över för denna gången... :(
end-of-story-21791.html
av mandis04
03 okt 2008, 09:13

Tråd: Så nervös....
Svar: 16
Visningar: 2043

End of story

Så, inatt tog det slut då, igen... Vad är det egentligen som händer i vecka 6 som min kropp inte verkar vilja vara med på?? :´( Vaknade kl 3 och tyckte att det kändes konstigt i kroppen, så gick upp på toa... Tyckte att det var konstigt att inte illamåendet slog till direkt när jag ställde mej upp s...
av mandis04
03 okt 2008, 09:08

Kategori: Missfall
Tråd: End of story
Svar: 7
Visningar: 1374

illamående till tusen!!

Mår såå illa :( Okej, jag mådde riktigt illa när jag väntade Amanda med, men då var jag ju arbetslös så då kunde jag ligga hemma o må illa för mej själv... Inte jobbat denna veckan, mest pga av att jag fick en dunderförkylning, men oxå på grund av att jag mår såååå illa :( Tog mod till mej och följd...
av mandis04
01 okt 2008, 15:33

Tråd: illamående till tusen!!
Svar: 5
Visningar: 671

Re: Så nervös....

Känns så overkligt bara, ungefär som "är detta bara en dröm?"

Nån som vet hur tidigt man kan höra hjärtljuden på mvc? tror inte att dom gör vul här i stan nämligen, så då får jag nog försöka kontakta nån inne på sjukhuset i kalmar isf om jag vill/ska kunna få göra vul....
av mandis04
21 sep 2008, 17:12

Så nervös....

Hej igen! Vet att det är ett braaaa tag sen jag var inne, men jag har haft så mycket att tänka på sen missfallet för ett år sedan.. Jag har försökt släppa allt som hade med det att göra för att få lite distans till det. Men idag så tog jag mej mod till och testade ett Testlagret-test för fem minuter...
av mandis04
21 sep 2008, 08:59

Nästa

Återgå till avancerad sökning