13 träffar

Återgå till avancerad sökning

Ammar konstant på kvällen

Min dotter är 2 veckor imorron och dom senaste dagarna har jag märkt en ganska jobbig förändring i hennes snuttande på kvällarna. Hon vill snutta konstant, har haft henne vid bröstet i princip 3 ½ timme ikväll med enstaka pauser för mig. Hon gör också så att hon snuttar en stund, släpper och skriker...
av Darunia
06 jun 2011, 22:07

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Ammar konstant på kvällen
Svar: 10
Visningar: 35070

Måla om

Hej hej! Jag har en fråga angående att måla om när man har en nyfödd hemma. Bebis ska komma i mitten på maj och i början på juni kommer svärföräldrar hit för att hjälpa oss måla om i sovrummet. Grejen är den att vi ska flytta i augusti och måste måla om pga katten som har råkat riva lite här och där...
av Darunia
09 mar 2011, 21:54

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: Måla om
Svar: 1
Visningar: 806

Re: Knorr Nizza barnvagn

Ok, tack för hjälpen!
av Darunia
25 jan 2011, 11:43

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Knorr Nizza barnvagn
Svar: 6
Visningar: 1702

Är det bara så? Ska den bara ligga utan att fästas nånstans? Är inte det lite osäkert?
av Darunia
24 jan 2011, 21:54

Jo, fast hur fäster jag den på ett korrekt sätt?
Jag har kollat på internet jag med men hittar ingen beskrivning.
För dom som haft liknande vagnar förut kanske det är helt logiskt hur man gör men det är det inte för mig =/
av Darunia
24 jan 2011, 12:40

Knorr Nizza barnvagn

Köpte en barnvagn (knorr nizza) med sitt och liggdel. Jag har aldrig använt barnvagn förut och skulle nu sätta i liggdelen men jag fattar inte hur den ska sitta! Är det nån som vet om det finns instruktioner nånstans på internet? Eller som kan? Tror det är en 06a. Köpte den begagnat och dom som såld...
av Darunia
22 jan 2011, 15:03

Gravidförsäkring

Jag funderar på att skaffa en sån där gravidförsäkring och väljer mellan TryggHansa och Folksam men jag vet inte vilken jag ska ta! Båda verkar ju bra, men jag vet ändå inte vilken jag borde välja. Kan någon ge mig råd?
av Darunia
30 dec 2010, 19:47

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravidförsäkring
Svar: 1
Visningar: 313

Re: Vilken barnmorskemottagning har ni varit på??

Jag ska på inskrivning på mvc gamlestaden på måndag och undrar om dom gör VUL där? Jag har förstått att det är lite olika beroende på vart man bor och så.
av Darunia
23 sep 2010, 18:08

Kategori: Göteborgs blivande och nyblivna mammor
Tråd: Vilken barnmorskemottagning har ni varit på??
Svar: 16
Visningar: 7306

Re: Gravid första gången och ny medlem här

Tack Lexus_ !
av Darunia
23 sep 2010, 17:50

Kategori: Nykomling
Tråd: Gravid första gången och ny medlem här
Svar: 11
Visningar: 1085

Re: Vart bor ni Maj-mamas?

lisap, PernillA: Uppsala naellie, mallan29: Stockholm Lillan08: Klågerup (1,5mil från Malmö) E Maria: Stenungsund V.Ekström: Umeå Sofie87: Kungsbacka (3 mil söder om Göteborg) Petrao: Ramnäs (ca 3 mil från Västerås) Valyria: Avesta Jag: Uddevalla indicaana: Södertälje (tyvärr!!) linaloo: Umeå (dock ...
av Darunia
23 sep 2010, 10:47

Kategori: Majföräldrar 2011
Tråd: Vart bor ni Maj-mamas?
Svar: 65
Visningar: 6576
Nästa

Återgå till avancerad sökning