8 träffar

Återgå till avancerad sökning

Socialt Umgänge Södermanland sökes

Hejsan Alla glada Är inne i grav vecka 30 :) Och börjar känna mig lite smått ensam Jag har min sambo min älskade så jag är inte ensam på det sättet Men det finns mycket man saknar med "tjejkompisar" Har inte så mycket folk jag umgås med här så man kommer ju aldrig ut och gör nånting,Känns...
av lilla_monstret
07 dec 2010, 02:46

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Socialt Umgänge Södermanland sökes
Svar: 1
Visningar: 953

Re: FebruariMammor 2011

Beräknad till den 21 / 2 -2011 :)
av lilla_monstret
15 okt 2010, 22:13

Kategori: Februariföräldrar 2011
Tråd: FebruariMammor 2011
Svar: 3905
Visningar: 200689

Re: kan inte sluta röka!!

Samma problem här Är i vecka 22 och har verkligen ångest och "skuldkänslor" över mitt rökande och jag tror inte att det är till mer hjälp att man känner så Man får väl försöka vända hela tankesättet, Jag köpte boken Icke rökare en bok av Allen Carr o har börjat läsa den så jag hoppas den g...
av lilla_monstret
15 okt 2010, 13:05

Kategori: Andra trimestern
Tråd: kan inte sluta röka!!
Svar: 29
Visningar: 19785

Herregud Hjälp mig!!!

Den 9 oktober åkte vi till Barnens hus i Eskilstuna för att boka och betala en emmaljunga edge duo combi med det nya chassit som "KOMMER" ut i december 2010 eller va vi trodde/snarare blev lurade till att tro¨ Säljaren garanterade att vagn+chassi skulle levereras i December ( 2 månader) in...
av lilla_monstret
15 okt 2010, 00:26

Kategori: Barnvagnar & Säkerhet
Tråd: Herregud Hjälp mig!!!
Svar: 3
Visningar: 3048

Re: Någon som känner som jag!

Sitter i Precis samma båtI den här Staden vi bor i så kan man inte lita på någon så drf undviker man att umgås med folket här Jag har min mamma mina bröder och Min sambo här o thats it Gubben jobbar Jämt så man blir lätt ensam och när han är hemma känns det som man klänger på honom :) Skulle vara ku...
av lilla_monstret
28 sep 2010, 13:53

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Någon som känner som jag!
Svar: 4
Visningar: 4491

Re: Graviditet & Epilepsi

Den 20 Juni i år började jag med den
av lilla_monstret
25 sep 2010, 23:09

Tråd: Graviditet & Epilepsi
Visningar: 4488

Re: Graviditet & Epilepsi

Nej jag har varit anfallsfri sedan jag började med medicinen
av lilla_monstret
24 sep 2010, 13:35

Graviditet & Epilepsi

Hejsan alla glada Sitter här me min lilla kula som nu är 19 Veckor och borde väl igentligen sprudla av lycka men.... Jag har Epilepsi så man går ju på spänn hela tiden vilket är otroligt stressande och inte nog med det så går man på tabletter som kan göra att barnet har ökad risk för att få läpp och...
av lilla_monstret
23 sep 2010, 02:59

Återgå till avancerad sökning