Annons:

54 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Äter dåligt !

Man kan ge naturell yoghurt ? Trodde man skulle vänta till 8 mån ! Vad för frukt brukar du ha i ? :) min tjej äter bra nu men vanlig mat går sådär nu :)
av IdaK
08 maj 2012, 21:11

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: Äter dåligt !
Svar: 4
Visningar: 2106

Re: Äter dåligt !

Ja men vill inte ha det tyvärr ! Skulle v skönt om
Hon vill ta det ! Så man veta hon får i sig nått ! Men jag ammar henne lite då och då
av IdaK
07 maj 2012, 13:25

Äter dåligt !

Har en dotter på 7 mån i morgon ! Hon får gröt och vanlig mat ! Hon har ätit jätte bra men nu äter hon dåligt ! Hon har en tand på väg upp ! Förut åt hon upp gröten och maten det gör hon inte nu ! Amma går bra .
Är säkert tanden som gör det !
av IdaK
07 maj 2012, 12:46

Re: Visst är graviditet test helt säkert ?

Hej !

Va inte gravid fick mensen dagen efter och blödde i 4 dagar ! Nu har jag satt in en koppar spiral !
av IdaK
07 maj 2012, 12:39

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Visst är graviditet test helt säkert ?
Svar: 3
Visningar: 942

Visst är graviditet test helt säkert ?

Det är så att jag har 2 barn tätt ! Det är så i slutet på mars fick jag tillbaka min mens men va så konstigt ! Barnmorskan sa att den kunde va det ! Min minsta är 6 mån ! Vi skyddar oss . Men efter jag hade het mens så hade jag ont i magen blev rädd att jag va gravid ! Köpte ett test 12 april men vi...
av IdaK
23 apr 2012, 07:54

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Visst är graviditet test helt säkert ?
Visningar: 942

Re: Skriker när jag ska amma min dotter på snart 6 mån

Ska till Bvc på tisdag ska jag höra ! Känner att det är onödigt att börja ge ersättning nu !
av IdaK
06 apr 2012, 12:52

Tråd: Skriker när jag ska amma min dotter på snart 6 mån
Svar: 5
Visningar: 2556

Skriker när jag ska amma min dotter på snart 6 mån

Hej !det började igår så fort jag ska amma henne så blir hon jätte arg ! Hon är hungrig för det à 3 timmars sen hon åt ! Gröt går bra då blir hon inte arg ! Har inte börjat med andra smakportioner än men ska ! Kam det va att hon inte vill ha mitt bröst längre ? På natten går det bara bra! Vad ska ja...
av IdaK
06 apr 2012, 11:18

Tråd: Skriker när jag ska amma min dotter på snart 6 mån
Svar: 5
Visningar: 2556

Re: Konstig mens ?

Hej !

Ska ringa till bm i veckan och höra! Gravid kan jag inte vara ! Vill verkligen inte va det! Har redan 2 barn tätt!
av IdaK
31 mar 2012, 08:14

Kategori: Hälsa & motion
Tråd: Konstig mens ?
Svar: 2
Visningar: 2795

Konstig mens ?

Hej! Har fått tillbaka min mens efter en graviditet ! Denna gång fick jag tillbaka tidigare! Min dotter är 5 mån blir 6 mån om några dagar ! Men hade mycket en dag sen dagen efter hade jag lite typ som brunt bara! Kan det va så innan mensen kommer tillbaka helt ? Blir lite fundersam !
av IdaK
30 mar 2012, 20:49

Kategori: Hälsa & motion
Tråd: Konstig mens ?
Svar: 2
Visningar: 2795

Re: Är det magsjuka

Han har inte feber ! Jag hoppas att vi andra klara oss! Har en tjej på 5 mån här hemma hoppas verkligen inte att hon får det !
av IdaK
08 mar 2012, 08:56

Kategori: Kolik & barnsjukdomar
Tråd: Är det magsjuka
Visningar: 3176
Nästa

Återgå till avancerad sökning

Annons: