Annons:

10 träffar

Återgå till avancerad sökning

Åh! Jag finner ingen ro.. Hjälp!

Precis som rubriken lyder, jag finner verkligen ingen ro. Under helgen uppsökte jag sjukhuset för att jag har en hög vilopuls och att jag känner mig andfådd i de flesta situationer. När jag befann mig på sjukhuset ville de utesluta att jag hade lung ekoli (propp i lungan) och fick då genomgå röntgen...
av Niominame
14 mar 2011, 16:28

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Åh! Jag finner ingen ro.. Hjälp!
Svar: 1
Visningar: 668

Re: Unga mammor

Hejsan allesammans.
19 årig tjej som fyller 20 i juli och som har BF 7 juli :)
Bor i Karlstad.
av Niominame
08 mar 2011, 10:25

Kategori: Gravid forum
Tråd: Unga mammor
Svar: 21
Visningar: 2184

Unga föräldrar - BF juli Karlstad

Hej :) Jag och min pojkvän är bosatta i Karlstad och väntar vårt första kärleksbarn i juli (BF 7 juli). Det vore därför väldigt roligt att skaffa sig nya bekantskaper och möjligtvis vänner som man kan följa och vända sig till som också beräknas föda runt denna tidpunkt i Karlstad-trakten. Vi är 19 o...
av Niominame
08 mar 2011, 09:53

Kategori: Medlemsträffar
Tråd: Unga föräldrar - BF juli Karlstad
Svar: 0
Visningar: 1553

Re: Unga mammor

...och jag fyller 20 i juli och är beräknad till den 6 juli. :)
av Niominame
12 feb 2011, 13:24

Kategori: Gravid forum
Tråd: Unga mammor
Svar: 21
Visningar: 2184

Re: Älskar han mig inte längre?

Hej Roni Som du säger så tappar man lätt tron på alla när man ett flertal gånger har blivit sårad. I mitt fall så har jag ända sedan jag var 8 år sett när min pappa har varit otrogen mot min mamma upprepade gånger, gett mamma skulden, sårat och tryckt ner henne - och därefter har jag träffat likadan...
av Niominame
17 nov 2010, 17:40

Kategori: Relationen & samlivet
Tråd: Älskar han mig inte längre?
Svar: 13
Visningar: 10542

Hej Creadiem Jag delar samma erfarenheter som dig. Pojkvännen jag hade innan min nuvarande fick det ännu jobbigare med mig än vad min nuvarande har, inte för att det är till någon tröst, men det betyder att jag kan se mina svagheter och försöker göra något åt dem. Jag har inget behov av att veta all...
av Niominame
17 nov 2010, 14:04

Ja, jag förstår verkligen att jag har varit jobbig med bekräftelse-delen. Det är något jag tänker ändra mig på, har jag bestämt mig så går det. Saken är den att han inte gör något speciellt som får mig att tvivla, det är snarare "förändringen" som får mig att tvivla.. Att jag liksom tycker...
av Niominame
17 nov 2010, 11:00

Tack för snabbt svar. Jag vet att allt det du säger stämmer till punkt och prick, och jag önskar att jag kunde se det vid alla tillfällen. Men när oron tar över så känns det som att mitt medvetande får stå bredvid och titta på. Det känns som att allt har gått från jätte-bra till jätte-dåligt och jag...
av Niominame
17 nov 2010, 10:41

Älskar han mig inte längre?

Hej. När jag och min pojkvän träffades så visste vi båda att vi var rätt för varandra och att vi ville satsa på detta förhållande fullt ut. Han är romantisk och omtänksam på alla sätt och vis. Jag har svårt att lita på killar eftersom att jag så många gånger har blivit bedragen på olika sätt, men de...
av Niominame
17 nov 2010, 10:23

Ung blivande mamma

Hej. Jag och min pojkvän (båda fyller 20) fick nyligen reda på att jag är med barn, och ingen av oss ställde varandra ens frågan om "hur" vi skulle göra. Vi är så säkra på att vi skulle klara av detta och har berättat för våra familjer som tänker stötta oss. Nu är det ju så att man ska var...
av Niominame
04 nov 2010, 10:38

Kategori: Ekonomi & Jobb
Tråd: Ung blivande mamma
Svar: 1
Visningar: 2761

Återgå till avancerad sökning
Annons: