1425 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: 18 år och vill bli med barn. Är det fel?

jag tror tyvärr inte att man ska skaffa en bebis för att fixa sitt eget välmående....Det är sjukt påfrestande att ta hand om en liten så först kanske du ska jobba på att må bra och sen fundera på en bebis... Innan man har barn så tror man att det är ganska rosa skimmrande gulligt med en bebis och at...
av Ejin
12 aug 2009, 17:45

Kategori: Bli gravid
Tråd: 18 år och vill bli med barn. Är det fel?
Svar: 6
Visningar: 1701

Re: Vår 7 veckors är omöjlig att lägga på kvällarna

låter som min lilla snutt.... Det går över... även om det är skit jobbigt just nu.. Ella var en pain in the ass på kvällarna (och dagarna igentligen) fram tills runt 4,5 mån nånting...sen blev det bättre o bättre o nu kanske det är gnäll i tio min om man har tur... nu lägger hon sej runt 19 och sen ...
av Ejin
04 aug 2009, 19:38

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: Vår 7 veckors är omöjlig att lägga på kvällarna
Svar: 5
Visningar: 1053

Re: Kan vi inte göra en liten uppdateran, Januarimammor 2009???

ojoj va roligt att läsa om alla januari bebisar... så söta och duktiga dom är... Ebbalisa va tråkigt med missfall... Hoppas ni blir gravida igen snart (om ni vill de såklart) och Karin... Va jobbigt att bli av med erat hem i en bran... det är ju verkligen värsta madrömmen.... Hoppas ni börjar komma ...
av Ejin
01 aug 2009, 19:20

Kategori: Januarimammor 2009
Tråd: Kan vi inte göra en liten uppdateran, Januarimammor 2009???
Svar: 61
Visningar: 7345

alltså.. jag tycker att han är helt otrolig lilla Valler... ketchup HAHAHAH... man hör ju att han försöker härma.. har aldrig sett en sex månaders göra så innan...ett blivande underbarn kanske hahahahah
av Ejin
23 jul 2009, 21:33

jenny87....önskar jag kunde hjälpa dej men jag har en liten matmarodör själv här hemma som kan vara väldigt petig med maten men jag kan ju berätta ungefär hur de ser ut här... Vaknar typ 6- 7... gröt runt 7,30 flaska vid ca 9 med välling Mat ca 12 (en halv stor burk om ca plus en halv med fruktpure ...
av Ejin
23 jul 2009, 20:42

Nu har jag lagt in nya bilder på datorn så här kommer tre på min sötefis...
av Ejin
23 jul 2009, 20:34

30 åringen.. är du säker på att valle bara är 6 månader heheheh... du kanske har räknat fel med ett par månader :-) Man skulle kunna tro de iaf,,,
av Ejin
23 jul 2009, 09:18

Re: gnäll och skrik på kvällen

min tjej var en terror på kvällarna från det att hon var runt 4.-5 veckor tills hon var 4.5 månader... Till o från iaf... vid två månader började vi med mjölkfritt då hon var allergisk mot mjölk och de hjälpte ju.. men hon var jobbig ändå.. Hon skulle bäras bäras bäras.. babysitttern har funkat om m...
av Ejin
16 jul 2009, 20:24

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: gnäll och skrik på kvällen
Svar: 13
Visningar: 22388

Re: Hon äter så lite...

sådan var min tjej oxå.. från de att hon föddes fram tills hon var kanske 5 månader... hon små åt hela tiden massor med gånger per dag.. (ibland varje timme.. hon fick flaska) Jag funderade på allt möjligt om man skulle vänta med mat så att hon skulle kunna äta mer och sådär.. men det blev inget av ...
av Ejin
16 jul 2009, 20:09

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: Hon äter så lite...
Svar: 7
Visningar: 1538

Kan vi inte göra en liten uppdateran, Januarimammor 2009???

Hejsan hejsan... Nu var det 100 år sedan jag var inne här känns de som men jag undrar ibland hur de går med er andra,,.. Så jag tänkte att vi kunnde ggöra en liten uppdateran om läget just nu!! Så jag kan börja så kan ni som fotfarande tittar in här då o då fylla på :-) Ella föddes ju i december så ...
av Ejin
16 jul 2009, 20:00

Nästa

Återgå till avancerad sökning