7 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: När min Vincent föddes (lång)

Jo jag hade utan problem tackat ja till ett kejsarsnitt, nästa gång kommer jag ha ett planerat kejsarsnitt så jag inte behöver riskera att det blir likadant igen då det tydligen är större risk att spricka när man redan har gjort det en gång.
av Kilya85
12 apr 2012, 14:10

Kategori: Min förlossning
Tråd: När min Vincent föddes (lång)
Svar: 4
Visningar: 4272

Re: När min Vincent föddes (lång)

Jo det var inte lätt att orka, men jag var ju tvungen. Däremot hade en av läkarna sagt när dom var i akutrummet att dom borde ha gjort kejsarsnitt istället.
av Kilya85
04 dec 2011, 01:58

När min Vincent föddes (lång)

Jag har under hela graviditeten varit helt inställd på att få vänta åtminstone en vecka över tiden då det är vad som har hänt för alla andra kvinnor i min familj, så när vi fick BF den 28/8 tänkte väl jag att jag skulle få vänta till början av september åtminstone. Så blev det däremot inte. Den 24/8...
av Kilya85
02 dec 2011, 03:51

Re: Kolla på mina gravtester! :) (bild!)

Stort grattis :)
av Kilya85
07 feb 2011, 11:31

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Kolla på mina gravtester! :) (bild!)
Svar: 14
Visningar: 1311

Re: smörgås pålägg

Jag kör stenhårt på att ha pålägget, set skivade, i frysen i 3 dagar innan jag äter det. Läste nånstans att det var bästa sättet att hålla det riskfritt.
Kan vara lite svårt att hinna få nåt pålägg dock då min sambo äter upp det innan jag hinner ens smaka en skiva :D
av Kilya85
16 jan 2011, 15:25

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: smörgås pålägg
Svar: 7
Visningar: 2263

Re: Hjälp! Fort

Hej, jag sitter på sätt o vis i samma sits. Jag har jobbat som personlig assistent sen 2006 fram till för bara en vecka sedan då jag blev tvungen att göra en paragrafuppsägning efter att min brukare slog till mig, till saken hör att jag ändå hade tänkt sluta i årsskiftet för att jag och min sambo tr...
av Kilya85
26 dec 2010, 21:28

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Hjälp! Fort
Svar: 9
Visningar: 1259

Re: BF Julimammorna 2011

Hej på er, är lite sen med att hoppa in här känns det nästan som. Men men, plussade i torsdags och efter samtal med barnmorskan uppskattas BF till 26/7 så jag hoppas att det stämmer.
av Kilya85
19 dec 2010, 02:24

Kategori: Juliföräldrar 2011
Tråd: BF Julimammorna 2011
Svar: 3087
Visningar: 174790

Återgå till avancerad sökning