302 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: BIM Maj

Idag Kom äntligen min mens igen. Kommer att lägga till mig på junilistan i stället.
Trots att jag vill ha ett barn till passar det mig bra att jag inte blev gravid just nu. Har planerat mkt kul med min lilla prins i sommar o vill inte förstöra det med att må illa hela tiden.
Nu ser vi framåt .
av Stina29
29 maj 2011, 21:33

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM Maj
Svar: 286
Visningar: 17559

Fortfarande inget nytt här. Mens värken håller i sig o det känns som att den börjar hela tiden. Önskar just nu att den ska komma om de nu ändå inte dyker upp nåt plus så man vet vad som händer. Håller tummarna för er andra. Sist plussade jag på 4v+5. Hade dock inte testat innan dess men då kom de et...
av Stina29
19 maj 2011, 15:12

Jag håller tummarna för dig Angelica25.
Har du några symptom?
av Stina29
18 maj 2011, 08:55

Vad jag kommer ihåg så hade jag mens värk i en vecka utan att de kom nån mens första gången jag var gravid. Har för mig att jag hade håll med. Blev även gravid förra sommaren men då det var mycket strul mellan mig o min sambo då o jag inte visste vad jag ville så gjorde jag abort. Men då hade jag ox...
av Stina29
18 maj 2011, 08:44

Hoppar in i tråden. Jag o min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa ett gemensamt barn. Jag har en son sen innan som bor på heltid hos oss o ser honom som sin pappa. Nu till saken. Trodde jag skulle få min mens för 2 dagar sen men inte... Hade ordentlig mens värk o igår var jag jätte svullen ...
av Stina29
18 maj 2011, 08:01

Svullen o håll

Funderar på om jag kan vara gravid eller om min kropp leker lite me mig :) Skulle haft min mens igår o hade ordentlig mens värk men ingen mens kom. Idag har jag varit jätte svullen o haft som ordentlig håll halva dan. Gjorde ett test men de var neg. Ska testa i morg igen. Har för mig att jag hade so...
av Stina29
17 maj 2011, 22:11

Kategori: Bli gravid
Tråd: Svullen o håll
Svar: 0
Visningar: 769

Re: Gravid igen *suck*

Tack alla för era komentarer. kommer att bli jobbigt att göra abort men jag har inget annat val just nu sommitt liv ser ut. Känns bara så fruktansvärt jobbigt nu innan att ha alle dessa symtom som konstant jätte illamående, svullna bröst, enorm trötthet, hormonsvägningar m.m. när jag bara går o vänt...
av Stina29
08 aug 2010, 15:39

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravid igen *suck*
Svar: 4
Visningar: 535

Gravid igen *suck*

Detta kanske inte e rätt forum men jag måste bara få skriva av mig lite. Gjorde ett test idag som visade positivt efter bara ett par sekunder. Visst hade jag mina misstankar men hoppades på neg. E singel o ensamstående mamma till min älskade son på 2 år o de finns verkligen ingen plats för ett barn ...
av Stina29
04 aug 2010, 21:08

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravid igen *suck*
Svar: 4
Visningar: 535

Re: **** Höst / Vinter Barn 2010***

Tin@: Håller tummarna för er. Man vet aldrig hur det går men måste tro på att det går bra annars är det ju liksom ingen idé att försöka ens. Vi hade ställt in oss på att det skulle ta 7 mån vilket är snittiden så vi hade inga förhoppningar alls i början men så tog de ju sig på första försöket. Vi b...
av Stina29
09 okt 2009, 19:04

Tråd: **** Höst / Vinter Barn 2010***
Svar: 25
Visningar: 2029

Re: Nidblödning?

Stort grattis!!!
Kommer ihåg den underbara känslan när plusset visar sig.
av Stina29
09 okt 2009, 07:44

Tråd: Nidblödning?
Svar: 13
Visningar: 2018
Nästa

Återgå till avancerad sökning
Annons: