3 träffar

Återgå till avancerad sökning

6:e graviditeten...

Hej! Jag har gort 1 abort för 10 år sedan i 13-14 veckan blev tvingad av mitt ex.. de va en ren mardröm! Sen fick jag ett missfall (viste inte att jag va gravid för än då) 2005 men gick bra för de va så tidigt. Sen 2008 blev jag gravid med min 2 åriga dotter strax efter en olycka jag varit med om så...
av Urmodern
15 jan 2011, 20:21

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: 6:e graviditeten...
Svar: 2
Visningar: 4740

Re: gravid för 6 gången...

Tack du! Jo ska ringa in på måndag morgon och be om att få göra en koll... men tankarna snurra ju rätt bra just nu :? :roll:
av Urmodern
15 jan 2011, 19:41

Kategori: Ensamstående föräldrar
Tråd: gravid för 6 gången...
Visningar: 3979

gravid för 6 gången...

Hej! Jag har gort 1 abort för 10 år sedan i 13-14 veckan blev tvingad av mitt ex.. de va en ren mardröm! Sen fick jag ett missfall (viste inte att jag va gravid för än då) 2005 men gick bra för de va så tidigt. Sen 2008 blev jag gravid med min 2 åriga dotter strax efter en olycka jag varit med om så...
av Urmodern
15 jan 2011, 18:49

Kategori: Ensamstående föräldrar
Tråd: gravid för 6 gången...
Visningar: 3979

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()