1354 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Gravida i Trollhättan?

Grattis till kommande bäbis. :)
Jag har själv 2 sommar barn och bor i Thn. Jag hittade massa nya vänner från Thn på familjeliv. Om du inte får några träffar här alltså. ;) Lycka till med allt.
av Karisma__
02 jan 2011, 16:44

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravida i Trollhättan?
Svar: 1
Visningar: 430

Re: pojknamn!

Jag tycker om liite ovanligare namn, men även några vanligare. Ex: Miio (som vår första son heter), Troy, Novak, Oliver, Dewin, Theo, Liam.
av Karisma__
21 sep 2009, 13:08

Kategori: Gravid forum
Tråd: pojknamn!
Svar: 21
Visningar: 11162

Re: Förskolan / Dagis - Råd och tankar?!

Hej hej. Jag är i lite samma situation som du. Jag har en son på 14 månader ochj en på 1 månad, MIio min första började på dagis (15h/vecka. 5h/3dagar i veckan) nu för en vecka sedan, detta är vecka nr 2. Allt har gått jätte bra och jag tycker verkligen inte jag är en dålig mamma som har Miio på dag...
av Karisma__
12 aug 2009, 10:05

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Förskolan / Dagis - Råd och tankar?!
Svar: 4
Visningar: 952

Re: Blöjhink?

Blöjhinken är guld.! Visst påsarna kostar men dom räcker juh länge, 400:- i månaden låter vääldigt mkt tycker jag. Vi har baby-proffsens angel care blöjhink och påsarna till dne kostar 299:- då är det 2 ringar med påsar i och de räcker bra mkt längre än 1månad.! I början luktar juhmsom sagt inte baj...
av Karisma__
12 aug 2009, 09:54

Kategori: Shopping
Tråd: Blöjhink?
Svar: 16
Visningar: 21775

Re: Skäms över att vara gravid igen....

Jag vet hur du menar, jag blev med barn igen när Miio var nästan 4månader, och det känndes lixom jobbigt att komma till jobbet och berätta eftersom alla hade räknat med att jag skulle komma tillbaka lixom. Man känner att man blir till besvär för både chef och kollegor, såå kände jag iaf.. Men jag ty...
av Karisma__
12 aug 2009, 09:49

Tråd: Skäms över att vara gravid igen....
Svar: 8
Visningar: 2320

Re: Hur var Fl nr:2 ???????

Min första gick ganska fort med tanke på att det var första 7h från att vattnet gick tills Miio var ute. Min andra förlossning gick ännu fortare, värkarna startade vid 22 och 23.59 var Alex ute. Med Miio hade jag ALL bedövning som gick, med Alex hade jag bara lustgas. Tycker inte såå här när jag jäm...
av Karisma__
10 aug 2009, 10:24

Kategori: Förlossningen
Tråd: Hur var Fl nr:2 ???????
Svar: 2
Visningar: 1087

Re: BRISTNÌNGAR =(

Ok, jag tycker dock att det är upp till ar och en om man vill "bära sina bristningar med stolthet" eller ej. Alla har vi olika prioriteringar. Jag ska absolut ta bort mina, tänkt jag ska börja behandling i nov, dec. För jag tycker det ser för jävligt ut iaf. Och jag vill inte ha dem. Såå o...
av Karisma__
10 aug 2009, 10:18

Tråd: BRISTNÌNGAR =(
Svar: 31
Visningar: 2711

Re: BRISTNÌNGAR =(

Hej tjejer. Jag har under båda mina graviditeter smörjt mig med weleda havandeskaps olja och med Miio fick jag inga bristningar och med Alex fick jag massor såå jag tror dte är rena skiiten, påhitt för att käna pengar på blivande mammor. Thats it.! Jag är allt annat än stolt över mina bristningar, f...
av Karisma__
09 aug 2009, 14:09

Tråd: BRISTNÌNGAR =(
Svar: 31
Visningar: 2711

Re: Jag känner inga sparkar!! :(

Du behöver inte vara orolig, jag kände inga sparkar med Miio för än i vecka 22. Vissa känner tidigare än andra bara, försök att inte jämföra med andra för mkt, det är aldrig bra. Man bir bara orolig.
av Karisma__
09 aug 2009, 13:54

Tråd: Jag känner inga sparkar!! :(
Svar: 4
Visningar: 985

Re: hjälp?gravid igen???(3,5mån efter förlossningen)..

Hej hej.
Jag har nästan 13 månader mellan mina kids. Blev gravid när Miio nästan var 4månader och det är klart att det blir en tuff period, både fysiskt och psykiskt. Både graviditeten och med 2såå små sedan, men efter en tids helvete såå blir det bara bättre och bättre. :D Lycka till.
av Karisma__
05 aug 2009, 08:50

Tråd: hjälp?gravid igen???(3,5mån efter förlossningen)..
Svar: 41
Visningar: 10052
Nästa

Återgå till avancerad sökning