48 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Gravid v 9 med högt blodtryck o för högt blodvärde.

Enligt henne skulle vi avvakta o göra lite tätare kontroller för de va inte alarmerande högt sa hon...
av Marnet
12 maj 2011, 11:02

Kategori: Allmänt om sjukdomar och symtom
Tråd: Gravid v 9 med högt blodtryck o för högt blodvärde.
Svar: 1
Visningar: 2683

Gravid v 9 med högt blodtryck o för högt blodvärde.

Va på inskrivning igår är bara i v 9 o har för högt blodtryck o blodvärdet va alldeles för högt... Ska träffa läkare redan imorgon. Förutom detta så har jag foglossning from hell... Blodvärdet låg på 161 o jag läste någonstans att när man e gravid ska de inte ligga på över 146 de anses som en risk.....
av Marnet
27 apr 2011, 16:01

Kategori: Allmänt om sjukdomar och symtom
Tråd: Gravid v 9 med högt blodtryck o för högt blodvärde.
Svar: 1
Visningar: 2683

Re: Gravtest

Alla graviditeter e ju olika jag e gravid med mitt 4 e barn nu o ingen av graviditeterna har vart den andra lik!!
Så grattis!! =)
av Marnet
12 apr 2011, 12:23

Kategori: Bli gravid
Tråd: Gravtest
Svar: 10
Visningar: 1895

Re: Slutade med cerazette 24 feb o plussade idag!

Oj, det gick snabbt. Jag slutade med cerazette i maj 2010 och ÄL januari 2011 gick det till slut :) Jag hade ju räknat med att få vänta lite längre iallafall :D . Men vilken tid de tog för dig!! E de första? Jag har ju visserligen alltid fått tillbaka mensen ganska fort efter att jag slutat ( hade ...
av Marnet
27 mar 2011, 07:43

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Slutade med cerazette 24 feb o plussade idag!
Svar: 11
Visningar: 1992

Tack!! Jag har fortfarande inte landat riktigt känner jag!! Nästa v ska jag ringa till bm tänkte jag! Någon som vet om man får göra ett UL eftersom jag inte hade nån mens o inte vet när jag hade ÄL?? Känns lite jobbigt o gå o vänta tills de e dags o göra rutin UL o inte veta riktigt hur långt gången...
av Marnet
23 mar 2011, 20:38

Ja man kan ju inte klaga =)
av Marnet
21 mar 2011, 20:57

Slutade med cerazette 24 feb o plussade idag!

Ja som överskriften säger så plussade jag idag tror knappt de e sant!! Har ju inte ens haft nån mens jue :D Har haft massa känningar men vart ganska säker på att de har varit för pillerstoppet men inte då!!
av Marnet
21 mar 2011, 20:04

Re: Plus?

Grattis!! :D
av Marnet
13 mar 2011, 18:22

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Plus?
Svar: 40
Visningar: 7393

Re: Smärtar när man hostar...

De kanske e kroppens hämnd för att den inte fått fungera som den ska egentligen under nästan 3 år!! :D
av Marnet
13 mar 2011, 14:13

Tråd: Smärtar när man hostar...
Svar: 3
Visningar: 1480

Re: Smärtar när man hostar...

Jo har även haft en hel del som muskelryck där oxå :wink:
av Marnet
13 mar 2011, 11:53

Tråd: Smärtar när man hostar...
Svar: 3
Visningar: 1480
Nästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()