1147 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Svårt att få till syskon

hej på er tjejer o grattis infinite till att fylla 30. har försökt hålla mig undan härifrån men ville kika in o se hur ni har det. infinite jag började också med munkpeppar förra månade nås detta är månad nr 2 . hade ite beställt ältest för jag har inte använt det på ett tag så vet ej om jag haft äl...
av heidimariajohanna
23 maj 2016, 20:03

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: Svårt att få till syskon
Svar: 377
Visningar: 61874

Oh fy fan denna väntan o längtan .. gör så ont. kommer få mensen inom några dagar. känner absolut ingenting utan precis som innan mens. jag tror att man känner på sig på nåt sätt att man är gravid när man väl blir det. jag o en vän har pratat om detta lite nu.. de kan inte bli gravida med syskon pga...
av heidimariajohanna
05 apr 2016, 18:22

hej tjejer åh så tråkigt infinite.. här väntar jag på bim också o sista pergokuren.. sen ska jag nog köra med agnus castus tabletter eller vad det heter för ja får ej fler kurer pergo.. .. blä.. känner ingenting och har blivit dunderförkyld. känns rätt kört faktiskt.. får helt enkelt vänt till höste...
av heidimariajohanna
30 mar 2016, 17:20

Åh stort grattis till graviditeten!! tänk inte så utan försök njut att du är gravid. men vet hur svårt det är.. när jag var gravid med vår tös efter nästan 2 år så var man orolig nästan hela tiden i början. Är munk/mungpeppar som naturens eget pergotime eller vad är det? har för mig att jag testat d...
av heidimariajohanna
14 mar 2016, 18:26

hej.. väntar på bim. jag känner att jag har gått vidare typ. jag orkar inte vara ledsen o irriterad på allt o alla o må dåligt för att vi inte lyckas. vi har pratat o ivf efter sommaren (sjukt dyrt .. när man redan har ett gemensamt barn men värt varenda krona om vi lyckas) .. inget spikat men blir ...
av heidimariajohanna
06 mar 2016, 23:17

hej.. nä fy fan vad trist=( jag har ägglossning nu i dagarna men känner att ja inte hoppas längre. det kommer inte gå. sambon kramade om mig härom dagen och sa tt om vi ej lyckas bli gravida på egen hand fram till sommaren kommer vi testa ivf.. svindyrt men det kanske får mig att börja tänka på anna...
av heidimariajohanna
25 feb 2016, 20:48

hej där. infinite jag känner precis samma sak.. denna gången känns så tungt. .jag känner inte alls lusten att ens försöka mer känns helt jäkla hopplöst. jag har också känt så att va skulle hända om man blev gravid och skulle få missfall. jag hade också blivit så jätteförbannad och ledsen=( jag är oc...
av heidimariajohanna
19 feb 2016, 10:06

hej där.. nä jag tror inte han tycker det är någon idé.. det är väl så.. hur är din läkare? får du hur många recept utskrivet som helst? vart går d nånstans? vi hade bokat in oss för en ny utredning i göteborg i somras men då de skulle ha semesterstängt så avbokade vi.. jag funderar på att boka en n...
av heidimariajohanna
10 feb 2016, 16:25

Re: Vi som försöker med barn nr 1 och är runt +-30

Hej! jag kanske inte passar in här då vi har en dotter ihop redan som i sommar fyller 3. Det tog oss 2 år och en utredning och bli gravida. När jag gav upp och bytte jobb och samtidigt åt pergo så blev jag gravid den där hösten 2012. . jag slutade umgås med folk.. utredningen visade inga fel. samma ...
av heidimariajohanna
10 feb 2016, 16:21

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Vi som försöker med barn nr 1 och är runt +-30
Svar: 307
Visningar: 61619

hej..dag 26 idag. är jätteförkyld och ligger hemma med feber=( känner ingenting och jag vet redan att mensen kommer komma på fredag.. på min födelsedag. o så söndag är det alla hjärtans dag.. heja mig liksom .. värsta helgen framför mig=( dubbeldos skulle han inte skriva ut han tycker inte det hjälp...
av heidimariajohanna
09 feb 2016, 11:12

Nästa

Återgå till avancerad sökning